wijkzorg

• sandra36

hallo allemaal,

nou het gaat eindelijk beginnen hoor ik ga over twee weken eindelijk mee lopen in de wijk,

ik zit nu vanaf oktober 2003 op de functie gerichte opleiding c/d .

vanawege de bezuinigen geven ze me wel en stageplek maar niet de garantie straks werk te hebben in de wijk.

ik heb vernomen één week mee te lopen en daarna waarschijnlijk al zelfstandig

dit zal wel even wennen zijn hoor maar ik duik graag in het diepe ,ben een beetje onzeker maar als ik eenmaal bezig ben gaat het vanzelf denk ik ,ik blijf positief

• lenneke

nou ik hoop dat het je bevalt, maar dat zal wel ….. ik wil zelf ook voor de opleiding voor thuishulp b gaan ik hoor deze week of ik de opleiding mag gaan volgen, ik ben benieuwd want het is dus bij ons heel goed te merken dat ze aan het bezuinigne zijn . nou de groetjes en veel sucses

len

• sandra36

ja het bevalt me heel goed ,je in heel nederland zal het wel te merken zijn bij de thuiszorg instellingen.

voor ons is het de laatste opleidingen heb ik begrepen,volgend jaar moeten ze het allemaal in eigen tijd gaan doen ,

ben benieuwd want ik wil nog verder leren voor de wijkverpleging ,maar dat zien we dan wel weer

• dre

xxx