Loonsverhoging en eindejaarsuitkering

• Petra

Wij hebben nog geen loonsverhoging en eindejaarsuitkering gekregen.

Hoe zit dat bij andere thuiszorgorganisaties?

• maia

Ha Petra kijk even onder aan de pagina

mvg Maia

• Petra

Hoi Maia,

Ja dat klopt, wij zouden het ook eind periode 2 krijgen, maar mijn salaris is vandaag gestort en nog niets. Maar….hoop doet leven.

• maia

Oeps ben benieuwd dan ik weet het zaterdag pas.

• vlindertje

Ik heb te horen gekregen dat het op de 26 e februari apart word gestort .

Bij ons dan in amsterdam

groetjes Vlindertje

• Petra

Ik heb vandaag een brief gekregen dat het definitief?? aan het einde van periode 3 uitgekeerd wordt. Dan zijn we al bijna aan de volgende eindejaarsuitkering toe.

Excuseer mijn cynisme.

• Annika

Wat jammer dat het bij jullie zo moet lopen. Bij onze organisatie hebben we deze loonsverhoging en eindejaarsuitkering al bij het salaris van periode 13 gekregen.

Wel zat er een brief bij dat de c.a.o. nog niet definitief was, dus dat als daar een wijziging in zou komen, het nog teruggevorderd zou worden. Nu de c.a.o. definitief is, hebben we een brief gehad dat deze mogelijkheid is komen te vervallen.

Groetjes Annika

• lenneke

wat jammer dat het bij jullie inderdaad zo moet lopen want wij hebben het ook in periode 13 gehad en er zat ook een brief bij dat de cao nog niet definitief rond was

• Sharon

Ik heb het gisteren gekregen

groetjes sharon

• maia

Omdat bij ons het FWG nog niet rond is krijgen wij zoals ons nu is medegedeeld in periode 4 of 5 Als het zo door blijft gaan wachten ze misschien wel tot dec