hallo allemaal,
zoals jullie weten ben ik begonnen met meelopen in de wijk en heb ook al zelf mogen wassen,kousen ,medicijnen geven.
moet zeggen dat het even wennen is hoor vooral het feit dat je bepaalde situatie's moet respecteren terwijl het wel een beetje krom is ,iemand die een week met het zelfde washandje gewassen wilt worden vind ik toch wel moeilijk hoor ben gewend twee washandjes twee handoeken te gebruiken maar als klieenten dit niet willen moet je dat respecteren,zelf een mevr met een schimmelinfectie gebruikt één washand.
het kouzen aan doen ging even moeizaam maar ben wel tevreden.
een mevr met smetplekken in haar lies en bilnaad heb ik even uit handen gegeven omdat ik even wilde zien hoe het ging morgen ga ik haar zelf verzorgen mevr heeft heel veel pijn wil haar natuurlijk geen pijn doen.
maar wat een drukte zeg van de één naar de ander en bij iedere klieent zijn de wensen weer anders je zelf steeds weer opnieuw aanpassen bij de klieent maar dat gata wel goed pas me makkelijk aaan,alleen de ene klieent wilt het zo en de ander weer anders das even wennen hoor maar vind het wel heel erg leuk het liefst ga ik al zelfstandig.dat gebeurt waarschijnlijk over 14 dagen.