open bilnaad

• sandraB

wat smeren we op een open bilnaad bij iemand die incontinent is en diabetisch

• John

Het is hier geen consult_op_afstand site

Open en Open zijn twee verschillende ‘opens’

Dus: wat is open; hoe ziet het eruit; is het ‘vies’ of ‘schoon’ etc.etc

Kortom: deskundigheid is vereist

Wanneer je die deskundigheid niet hebt, vraag dan iemand die die deskundigheid wel heeft; maar via internet gaat toch echt iets te ver.

• sandraB

deze mevrouw is incontinent en Diabetisch en voorzichtigheid geboden,

wij smeren met zinkzalf ,maar dit weekend gaat de wijkverlpeegkundigge langs om te kijken,maar zinkzalf was oke,

het wondje is schoon.

en zou niet weten waarom ik dat niet mag vragen hier,

je kan toch altijd tips geven.

• John

Tips? zonder een wond te zien?

De tip is (en blijft) vraag een deskundige te KIJKEN en vervolgens geeft die deskundige een advies.

Ik kan je wel 20 behandelmethoden van wondjes geven, maar ongezien………….niet dus!

• anoniem

pfff John, niet zo moeilijk doen, gewoon de meest voorkomende behandeling vertellen.

Wij smeren raak met sudocreme als het echt open ligt, wil een duodermpje ook wel verlichting geven.

Talkpoeder als preventie doet het wel goed.

• John

Ik begrijp dat je anoniem wilt blijen als je maar raak smeert

Wat een professional zeg!!!

• anoniem

Tjonge, wat doet een naam er nou toe, Ohja, da's professioneel….

Nou, vooruit dan maar…

Vriendelijke groeten van:

Annemarie

• petra

Ik ben het eens met John.

Is de wijkverpleegkundige al wezen kijken, Sandra? Ben je daar wijzer van geworden?

Wordt je nog door iemand begeleid, waar je dat soort vragen aan kan stellen?

• S.Nikkel

Ik ben een deskundige en ik zeg smeer er maar stront op.

• Cathy

Beste lezers van dit bericht,

Voor wat het waard is: willen jullie svp allemaal even ‘klikken’ op het bericht van bovenstaande ‘heer’? Zo'n reactie kan echt niet op dit forum, vind ik!

'klikken' kan door in het berichtje onder in het tekstvak op het regeltje over kwetsende te klikken met je muis. Als er genoeg reacties binnen komen op die manier, verdwijnen dergelijke onzin boodschappen vanzelf.