hulp aangeboden

• karin

Goedemiddag,

graag wil ik weer gaan werken, ik denk aan 4 a 5 ochtendjes per week. Alleen de schoolvakanties kan ik niet omdat ik nog een dochter van 5 heb. Ik zou het ook erg fijn vinden als ik af en toe eens een dagje kan wisselen omdat ik bijv op de school van mijn dochter wil helpen(dat komt niet zo vaak voor). Ik zoek werk in Lisse,

ik hoop op reacties van iemand,

vriendelijke groeten,

Karin van Berkel.

• Renata

Aan wat voor soort werk binnen de thuiszorg had je gedacht???

• karin

Ik heb geen medische achtergrond dus ik denk dat het zou neer komen op alphahulp,

groetjes van Karin.

• debbie

Ik denk dat je het beste kan informeren naar werk als Alphahelpende bij de thuiszorg binnen je woonplaats. Als alphahulp kan je zelf regelen met je clienten wanneer je komt en kan je ook gewoon thuisblijven (zonder salaris uiteraard) in de vakanties.

Voor ander werk kom je denk ik niet in aanmerking omdat je niet flexibel genoeg bent.

Succes in ieder geval!

• nel

ik zelf werk als thuishulp voor de thuiszorg maar ben niet in dienst van de thuiszorg, maar gouwe zorg en zij besteden mij weer uit aan thuiszorg.

ik werk 3 ochtenden per week en in de schoolvakanties ben ik vrij.

ik heb voor deze mogelijkheid gekozen omdat je bij de thuiszorg dacht ik minstens 12 of 13 uur per week moet werken en bij gouwezorg is het allemaal wat flexibeler.

voor meer info kijk even op de site van gouwezorg:

http://www.gouwezorg.nl/

succes

nel

• Renata

GouweZorg zit in Gouda, volgens mij hoort Lisse niet tot Midden- of Zuidwest Nederland…

Fijn dat je het naar je zin hebt daar, Nel, ik ken ook mensen die bij Gouwezorg hebben gewerkt en met vreselijke verhalen over die organisatie kwamen!