hallo allemaal,
na lange tijd ben ik er weer ,alleen met slecht nieuws .
ik ben gestopt met mijn functiegerichte cursus c/d.
het is me zwaar tegen gevallen allemaal .
ik heb natuurlijk al een slechte start gehad het heeft ruim twee jaar geduurd voordat ik naar de cursus mocht.
uiteindelijk mocht ik dan geweldig vond ik het en in het begin ging alles ook goed na mijn idee,op school had ik alleen maar voldoende's dus daar schot het niet aan,maar helaas liep het in de praktijk anders dan dat ik had verwacht,in het begin ging het goed volgens mij ,tijdje uitgevallen vanwege ziekte en vakantie tijd,
de basis had ik aardig onder de knie en dat ging eigenlijk wel lekker vond ik,
ik merkte wel dat de opdrachten moeilijker werden en dat het me veel moeite ging koste me goed te concentreren,bereide mezelf wel voor maar schijnbaar niet voldoende.
ook gingen dingen me tegen staan de werkdruk is heel groot en het gevlieg en de stress daar kon ik niet mee om gaan de route's waren best veel en dan moet je je ook nog aan een bepaalde tijd houden waar ik veel moeite mee had ik wil meer tijd aan de mensen besteden mensen de aandacht geven een praatje doen maar helaas kan dat niet in de thuiszorg het is allemaal snel snel snel en dat breekt me op ,ik merkte aan mezelf dat ik me steeds minder kon concentreren thuis was ik niet meer gezzelig lag iedere dag om 21.00 al in bed, en ik bleef maar moe en somber ,
ook het mee lopen met een begeleider ging me slecht af ik was zo zenuwachtig en bang om fouten te maken en natuurlijk ging en ook van alles mis ik ging dingen vergeten enzo en dit werd eigenlijk alleen maar erger.toen ineens kreeg ik weer veel lichaamlijke klachten erbij en mijn hoofd stond niet meer stil ik was alleen maar bezig met route's ,school ,leren werken hellemaal gek werd ik ervan als ik s'morgens op stond begon ik al te zuchten van hoe kom ik deze dag weer door ik werd alleeen maar somberder en had nergens geen zin meer in,en natuurlijk merken ze dat op het werk ook op den duur en ben daar over aangesproken dat het niet goed ging toen kregen we het probleem het wordt allemaal te duur ik heb meer tijd nodig en ik zou mezelf wat meer in moeten zetten in mijn vrije tijd ,toen knapte er iets bij me .die week ben ik weer naar school gegaan en een voldoende weer gehaald ik was weer even blij,en op school mijn verhaal ook gedaan en de meningen waren verschillend ,geoefend in het praktijklokaal wat allemaal heel goed ging en eens een complimentje kreeg wat ook wel eens lekker is maar helaas niet voldoende,vanmorgen toen ik opstond na een slechte nacht en barstende koppijn en pijn in mijn maag had ik het hellemaal gehad en heb voor mezelf gelijk de beslissng genomen dit gaat niet goed met me,
ik heb dus de knoop doorgehakt en ben naar mijn praktijkbegeleidster gegaan en verteld dat ik stop, ze begreep me heel goed.ik ben nog heel erg gespannen maar toch ook wel opgelucht maar wel heel jammer ,ik ga nu weer terug naar mijn oude werk maar mag wel de b routes gaan lopen waar ik trouwens wel recht op heb.
verders heeft iedereen zijn best gedaan voor me ,maar helaas kan ik niet verder
dit wilde ik toch even kwijt.