compensatie uren

• carla

hoe zit het bij jullie ook zo veel compensatie uren die je nooit op kan nemen?

• emmy

Hallo Carla,

bij ons valt het nog wel mee, we kunnen de uren wel compenseren(ze hebben het zelfs liever anders moeten ze het uitbetalen namelijk). En vervanging is er genoeg met behulp van onder andere uitzendkrachten.carla schreef:

>

> hoe zit het bij jullie ook zo veel compensatie uren die je

> nooit op kan nemen?

• carla

als ze uitbetaald worden krijg je dan gewoon 100%? of is het dan minder en indien je ze opneem krijg je die dagen dan gewoon doorbetaald?

• emmy

Hallo Carla,

we krijgen 100% vergoed en als we er dan dagen voor opnemen dan krijgen we die ook doorbetaald.carla schreef:

>

> als ze uitbetaald worden krijg je dan gewoon 100%? of is het

> dan minder en indien je ze opneem krijg je die dagen dan

> gewoon doorbetaald?

• carla

dank je voor je antwoord

• agatha

hier is het wel heel anders met compensatie uren planner noemt het haar uren zij bepaalt wanneer je ze opneemt ,ik snap dat nog steeds niet want ik werk er toch voor niet zij maar het is in belang van haar planning zeg ze ,en het loop hier al erg moeilijk weining clienten om te verzorgen dus ze zijn allemaal beetje bang voor hun baan erg vervelend allemaal maar weining aan te doen denk ik ,of weten jullie hoe wij dit op kunnen lossen zonder iemand te kwetsen .gr agatha.

• emmy

Hallo Agatha,

vreemd het zijn toch jouw uren en jij bepaalt toch hoe en wanneer je ze wilt opnemen. Dan moeten ze maar zo plannen dat je geen compensatie-uren krijgt toch? agatha schreef:

>

> hier is het wel heel anders met compensatie uren planner

> noemt het haar uren zij bepaalt wanneer je ze opneemt ,ik

> snap dat nog steeds niet want ik werk er toch voor niet zij

> maar het is in belang van haar planning zeg ze ,en het loop

> hier al erg moeilijk weining clienten om te verzorgen dus ze

> zijn allemaal beetje bang voor hun baan erg vervelend

> allemaal maar weining aan te doen denk ik ,of weten jullie

> hoe wij dit op kunnen lossen zonder iemand te kwetsen .gr

> agatha.

• carla

ik heb eerst bij een andere thuiszorg instelling gewerkt waar we zelf nog onze planning maakten nou dat liep stukken beter kan ik wel zeggen had je het zelf een beetje in de hand mocht je over je contracturen heen komen zorgde je er zelf voor dat dat gecompenseerd werd de volgende periode

• emmy

Prima toch!!!!

Misschien is dat nu ook wel te regelen in overleg met de planner.Dan breng je het zo dat het de planner zijn of haar werk ontlast en dat hij/zij er voordeel bij heeft.

Nee heb je en ja kun je krijgen, toch? carla schreef:

>

> ik heb eerst bij een andere thuiszorg instelling gewerkt waar

> we zelf nog onze planning maakten nou dat liep stukken beter

> kan ik wel zeggen had je het zelf een beetje in de hand mocht

> je over je contracturen heen komen zorgde je er zelf voor dat

> dat gecompenseerd werd de volgende periode