prikbord

• Renata

Hallo, doet dit prikbord het nog wel? Heb al een hele tijd geen nieuwe berichten meer gezien…

• Renata

Ja dus… Waar is iedereen?

• meredith

..Tsja …Ik zou zeggen plaats een bericht cq.stelling. Misschien krijg je hier een reactie op.

• Renata

Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die op dit prikbord keek… Maar ja, ik heb ook geen onderwerp. Zou het goed gaan met de thuiszorg?

• petra

Hallo Renate,

Of het goed gaat met de thuiszorg? Door de bezuinigingen krijgen we geen overleg, bijscholing, begeleiding. We moeten produceren, produceren en produceren.

We werken meer dan veertig uur per week om maar te procuderen.

Met de thuiszorg gaat het goed, met de kwaliteit van zorg en met de medewerkers gaat het slecht.

groetjes Petra

• Renata

Hoi,

Ik werk voor mensen met een PGB, die krijgen ook steeds vaker te horen bij de indicatie dat de mantelzorger maar meer moet doen… Dat betekent minder budget, en voor mij minder werk en minder inkomen…

Misschien vraagt Balkenende nog eens een PGB aan? ;)

• meredith

..Die is leuk :)…Maarre dan zou ik juist de mantelzorg inschakelen.

Misschien kan zijn moeder nog iets voor hem betekenen :)?

Er zijn inderdaad een hoop onzekerheden bij de thuiszorg zowel voor de clienten

als voor ons. Wordt voor de minima zo langzamerhand onbetaalbaar..triest hoor.

• meredith

..enne Petra niet meer dan 40 uur per week gaan werken hoor..Dan betaal je de fiscus erg veel,en dat kan niet de bedoeling zijn…of toch zwart werken bij balkenende?:)

• Debbie

Het gaat helemaal niet goed met de thuiszorg.

Bij ons moeten er overhead heel veel mensen uit.

Clienten krijgen vaak geen nieuwe of een nieuwe indicatie voor veel minder uren.

Zelfs schrijnende gevallen, gezinnen met een paar kinderen, man werkt meer dan fulltime die geen zorg krijgen omdat mijnheer toch gezond is. Maar Mevr. kan nog heel weinig na een herseninfarct.

Ook mensen die de hele nacht zorg nodig hebben krijgen dit alleen bij hoge uitzondering.

Waar moet dit naartoe mensen ??????????

• irene

Hallo Ik ben werkzaam in de thuiszorg, en ja de mensen zijn niet blij met verhoging van de bijdrage, maar heeft te maken met eigen inkomen, hiervoor moet men bellen met C.A.K, centraal administratiekantoor, maar is wel bekend. De thuiszorg regelt de financieen dus niet maar doet het C.A.K

Renata schreef:

>

> Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die op dit prikbord

> keek… Maar ja, ik heb ook geen onderwerp. Zou het goed gaan

> met de thuiszorg?