prikbord

• ingrid

het leuke gaat ervan af qua werken.waar is dit kabinet mee bezig,ze moesten maar eens meedraaien bij de thuiszorg dan zouden ze anders reageren(hopelijk).

Als je het CAK belt dan is het maar afwachten of je ze te pakken krijgt en een aardig mens aan de telefoon krijgt..het enige wat ik niet vind kloppen is dat er rekeningen zijn weggescholden alleen door hun waardeloze administratie terwijl andere mensen gewoon door hebben betaalt.

• irene

Ik reageer ff op je bericht, ja dat mensen hun bijdrage kwijtgescholden is omdat de administratie niet klopt van CAK,wat betreft jouw verhaal in dit opzicht, nee…. klopt niet.

Verder ja…….. Men moet de bijdrage betalen en hangt af of je gedeelte hiervan kunt terugkrijgen. A.O.W. etc…. Ook hoorde ik dat mensen ineens na lange periode de rekening pas krijgen, en schrikken dan hiervan. Logisch lijkt mij.

Dit helpt allemaal mee om de thuiszorg in andere licht te zetten hierdoor en vind ik erg jammer. De zorg die wij geven aan mensen moet niet onderschat worden, ook door de regering niet.

• ingrid

maar weten ze dat dan ook?Mensen reageren met äls ik een stukje vlees nu voordelig kan kopen dan doe ik dat en ik spaar dat dan niet uit voor de rekening! Logisch moet men maar zorgen dat ze op tijd zijn met hun administratie.