verlofuren

• thea

ik werk als thuishulp a

omdat binnen ons team de uren sterk zijn afgenomen, werk ik nu mijn minimum contract uren, evenals mijn collegas

mijn contract is van 36 - 60 uur per periode, ik heb hierbij een contract voor onbep. tijd.

nu beginnen ze binnen ons team te zeggen dat als er geen client is je maar vakantieuren moet schrijven.

de instelling is verplicht om toch aan te vullen met uren als je niet aan je minimale uren komt.

ik hoef zelf toch mijn vakantieuren niet hiervoor te gebruiken.

ik vind het toch de laatste tijd vreemd binnen ons team, enkele weken terug is er nog iemand vast aangenomen voor 12 uur per periode, en er is niet veel werk meer, en er komen nu bijna geen nieuwe aanvragen meer binnen.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ilonka

ja ze zijn raar bezig hoor als je bij ons door de weeks geen werk heb moet je dat

maar effe in het weekend of avond inhalen want dan hoeven er geen flexers meer te komen.En dit gaat binnenkort gebeuren en of je wil of niet het is tegenwoordig

meedoen of ga maar ander werk zoeken.Ook als je B-er bent moet je meedoen.