Ik moet een voorlichtingsplan maken en een klinische les geven over het volgende onderwerp:
- Hoe kun je de kwalitetszorg in de thuiszorg verbeteren?
Iemand ideeen?
Je kunt dit voor een groot deel realizeeren door collega's die met hart en ziel voor hun klanten aan het werk zijn en daar de minpunten zien en horen een kwaliteitsbewakende functie te geven en hun stem binnen de organisatie zwaar te laten wegen. En zo wie zo als zogenaame zorgmanagers de signalen vanuit het veld serieus nemen (zeker als deze geluiden komen van medewerkers die keer op keer complimenten krijgen van de klanten) onderzoeken en bevordelijke maatregelen ontwikkelen in samenspraak met de mensen vanuit het veld. Zij weten meer dan dat er momenteel gebruik van wordt gemaakt.
De mensen voor wie de zorg bedoeld is, echt een gemeend luisterend oor te bieden hun klachten te inventarizeeren. De werkdruk te verlichten en het aangenamer maken voor huidige collega's en nieuwe om in de zorg aan de slag te gaan.
Met vriendelijke groet. Mister B
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?