scriptie over standaard verpleegproblemen, wie heeft hier info over ??

• jan

Ik heb besloten om mijn scritpie voor mijn niveau vier opleiding ( deeltijd ) te gaan maken over standaardverpleegproblemen invoeren in de thuiszorg.

Ik ben er van overtuigd dat als dit goed wordt aangepakt dat dit dan heel efiicient en effectief zou kunnen zijn. Maar voor een scriptie is dat niet voldoende.

Mijn vraag is dus of er mensen zijn die hierover egens informatie weten te vinden ( op het web ) of die daar wellicht wel eeens een scritpie over hebben gelezen.

Verder zijn alle andere tips en adviezen aangaande dit onderwerp ook van harte welkom.

• John

Wat is er zo efficient en effectief aan standaardverpleegplannen?

Als je er echt verstand van hebt zou je de hulp van anderen niet nodig hebben.

• emmy

Ja docent zijn is samenwerken en hulp durven te geven aan mensen die het nodig hebben en ze niet afkraken dus wees een beetje aardiger naar Jan toe! John schreef:

>

> Wat is er zo efficient en effectief aan

> standaardverpleegplannen?

> Als je er echt verstand van hebt zou je de hulp van anderen

> niet nodig hebben.

• John

Speel je moeder overste of zo;

Jan zal toch wel mans genoeg zijn om zelf te reageren

• emmy

Dank je voor het compliment en ga zo door!

John schreef:

>

> Speel je moeder overste of zo;

> Jan zal toch wel mans genoeg zijn om zelf te reageren

• meredith

..Wat is er mis met het invoeren van standaardverpleegplannen? Lijkt mij een stuk professioneler ,dan maar een beetje op gevoel te gaan aan rotzooien.

Of geeft John les op de Florence Nightingale academie? Bravo…! Ze zijn er nog mensen met een roeping..wel prettig in deze tijd waar alles om geld draait..

• jan

Jan is zeker wel zo mans om te reageren als dat moet, maar bij berichten met een dergelijke inhoud heb ik daar weinig behoefte aan.

Jij schrijft wat er zo interesant is aan standaard verpleegplannen…..daar wil ik juist achterkomen met mijn scriptie dus dat antwoord kan ik je over een paar maanden zeker geven.

En ik predik helemaal niet dat ik er nu al verstand van zou hebben ( was dat maar waar want dat zou het schrijven van een scritpie over dit onderwerp veel gemakkelijker maken ).

Het enigste waar ik moeite mee heb is het maken van een begin, en ik dacct daar mischien hulp ( virtuele ) bij te kunnen krijgen door hier een berichtje te plaatsen.

• Anneke

Hallo Jan,

Ik ben zeker benieuwd naar je scriptie Jan en wens je veel studie plezier.

• John

Jan, je schrijft het volgende

“Ik ben er van overtuigd dat als dit goed wordt aangepakt dat dit dan heel efiicient en effectief zou kunnen zijn. Maar voor een scriptie is dat niet voldoende.”

Wanneer je ergens van overtuigd bent, heb je er toch verstand van, lijkt mij.

Naar nu blijkt heb je er nog geen verstand van, en wil je onderzoeken of hetgeen je stelt zo is.(?!)

Kijk eens op praktijkopleiden.nl in de bibliotheek of op het forum. (éénmalig registreren).

Misschien kun je als je klaar bent je conclusies hier publiceren.

(wellicht leren de lezers dan dat er het maken van verpleegplannen zonder standaarden ook mogelijks is zonder dat je dat gerotzooi hoeft te noemen.

• John

Het was geen compliment. En ik had het bij het rechte eind; Jan kan toch zelf reageren.