wie is toch die john

• mariska

ik heb al een tijdje mee gelezen en sta soms versteld van de reactie"s

en dan vooral tegen john.

mij is een ding wel duidelijk hij laat zien dat je de dingen zo moet bekijken als ze zijn.

dat je verantwoordelijk bent voor je eigen zaken en die niet bij een ander neer moet leggen.

een ieder moet zich bij zijn eigen kennis houden en alleen reageren als je weet wat dit inhoud.

ook is het belangrijk dat je niet in de verdediging gaat je staat voor iets en dat is dan jou mening dat mag.

een fout is nooit iets dat fout is maar een doel om te leren zo dat je er de volgende keer anders naar kijkt en anders mee omgaat.

ik mag het wel wat hij doet als je goed geschoold bent dan weet je dat het je ook op deze manier geleerd is.

kort en bondig zonder eigen mening eerlijk en zonder iemand te veroordelen.

je eigen verantwoording dragen.

leer van elkaar daar word je sterk van.

en dan het kopstuk respect en sociale vaardigheid.

mariska

• John

Ik had het echt niet beter kunnen zeggen!

Gelukkig zijn er nog mensen die ECHT lezen wat er staat

groet,

John

• Renata

Hear hear!

John, dat je nog maar lang de (thuis) zorg mag wakker blijven schudden!

• John

Dank je, zeer vereerd

• emmy

IK ben de zwakste schakel, tot ziens!!!!!! Ik wens je veel succes met je verdere loopbaan als verpleegkunduge en docent.

• meredith

..Ik blijf :)

• John

Lijkt mij ook heel verstandig, meredith

• john

jammer dat je in sterk en zwak denkt; blijven of weggaan;

• emmy

Sorry, maar zo gaat het in het leven de sterken gaan verder en de zwakken delven het onderspit!john schreef:

>

> jammer dat je in sterk en zwak denkt; blijven of weggaan;

• Anneke

Hoi Emmy,

Wie gaat er nu ons inspireren om weer eens een positief gerichtje te plaatsen, blijf er gewoon bij en blijf geloven in jezelf, blijf jezelf trouw in wat jij denk en vind wat goed is….Kun je er iets van leren dan doen we dat, willen we er niks van leren dan mag dat ook, er is al genoeg ellende in de wereld groetjes Anneke.