wie is toch die john

• John

Anneke, daar kan ik het van harte mee eens zijn.(voor de duidelijkheid met het laatste gedeelte wat je schreef;Emmy komt op mij totaal niet inspirerend over, lees maar verder)

Maar ja, Emmy kiest er voor het onderspit te delven. En dat doet ze toch echt zelf, ook al wil ze ons laten denken dat dit het gevolg is van acties van anderen.

• Anneke

Hoi John,

Volgens mij was het toch Emmy die vroeg om iets positeifs te plaatsen, (leuk berichtje) en daar ga IK dan over nadenken….

Ik vind dan inspiratie om dat te doen!!!!! volgens mij waren er meer mensen die de inspiratie zochten om wat te schrijven, wat het werk zo leuk, dankbaar, interresant, een uitdaging, waarom ik iedere dag met plezier ga werken.

groetjes Anneke.

• john

ja ze vroeg om positieve berichtjes?

sanp jij nu haar andere reacties?

• meredith

..Emmy kom op ..Je gaat toch niet weg. Iedereen heeft toch recht op zijn/haar mening? Je hoeft het toch niet met elkaar eens te zijn..Het is hier toch geen wedstrijd?

• Anneke

Hier sluit ik mij graag bij aan…..

• meredith

..mooi :)

• John

Maar ja. wanneer je er zelf een wedstrijd van maakt………….

• meredith

..Ik doelde op de zwakste schakel John!

Is toch een soort wedstrijd.

• emmy

Hallo allemaal,

dat ik niet meer meedoe is mijn eigen beslissing en niet door toedoen van anderen.Oorspronkelijk ben ik eigenlijk niet voor dit werkveld opgeleid en heb ik de opleiding tot agogisch werker gedaan.

Heb daarna een tijdje als groepsleidster op een kinderdagverblijf gewerkt totdat ik zelf kinderen kreeg. Daarna heb ik bij verstandelijk en meervoudig gehandicapten gewerkt wat ontzettend leuk was om te doen. Uit praktische overwegingen moest ik een andere baan zoeken (we werkten beide onregelmatig en met schoolgaande kinderen is dat niet handig) en zodoende ben ik in de thuiszorg terecht gekomen wat mij tot op de dag van vandaag totaal niet spijt! De werktijden sluiten prima aan op de schooltijden en met oudere mensen werken is me 1000% meegevallen. Ik heb zelfs nog een adres waarbij ik met een verstandelijk gehandicapte man werk, dus ik heb nog wat aan mijn schooldiploma!

Misschien als de kinderen wat ouder zijn ga ik nog wel terug naar mijn oude werkterrein (kinderen of gehandicapten) maar voorlopig blijf ik nog wel bij de thuiszorg werken.

John noemt mij geen inspiratiebron. Dat ben ik ook niet en wil dit ook niet zijn. Dat laat ik aan de echte professionals over die ervoor geleerd hebben.

Sorry voor de soms loze bladvulling.

• meredith

..Fijn dat je het allemaal toelicht.Ik wens je veel geluk en werkplezier voor nu en in de toekomst..En hoe kom je erbij dat je bijdragen niet zinvol zouden zijn?

Tuurlijk zijn ze dat..Hoop je snel weer te zien hier!