nieuwe indicatie

• Herminez

Ik ben zelf ook benieuwd Maia. Het klopt dat er bijna nooit zoveel uren worden gegeven, maar ook in jouw regio zal het best een enkel keertje voorkomen. Ik wil het je best een keer uitleggen hoe wij aan die grote indicatie komen, maar liever niet in het openbaar.

• wenie

Vanaf 1 januari wordt de functie van het RIO ergens anders ondergebracht, nl bij het CIZ. Op de site www.ciz.nl is veel informatie terug te vinden over hoe een indicatie gesteld.

Laat even weten of dit inderdaad zo is.

Wenie

• maia

Weet ik al Hermien .

Ik wens je het allerbeste toe

• Herminez

Even een update voor wie er belangstelling voor heeft. De indicatie is gedaan door dezelfde intaker als twee jaar geleden. Het was een plezierig gesprek. Ik heb inmiddels de beschikking binnen. Hij is geldig tot 1 december 2006 (dus 2 jaar) en is bedoeld voor 21 uur huishoudelijke verzorging.

• Anneke

Hoi Herminez,

Geweldig gefeliciteerd, af en toe valt het nog mee in zorgland, er gebeuren nog wel eens goede dingen.

Groetjes Anneke http://kwebbelzuster.web-log.nl

• Carolien

Blij te horen dat het allemaal goed verlopen is.

Het maakt een groot verschil wanneer iemand komt die al bekend is met de situatie en die in eerste instantie ook de noodzaak van hulp volledig inzag.

Prettig idee zeker dat je voor de komende 2 jaar je daar geen zorgen meer over hoeft te maken ?

Ik hoop dat mijn herindicatie in januari net zo soepeltjes zal verlopen :-)

Carolien