Hoi allemaal,
Ik werk nu ruim 1,5 jaar als A hulp in de thuiszorg.
Ik ben hier gaan werken omdat het makkelijk te combineren valt met de kinderen,
ivm hun vakanties.Dit was mij ook duidelijk aangegeven met het sollicitatie gesprek.
Ik heb altijd de schoolvakanties vrij genomen(de kleine), en met kerst en oud op nieuw 1 week en met de grote 2 weken, dit omdat ik dus meer vakanties nodig heb.
Daarbij als de kinderen voor 3 weken bij mijn exman zijn, werk ik meer uren omdat ik ook collegiaal wil zijn, en dan dus in de positie zit om meer te werken.
Nu hebben ze bij ons op het bedrijf ineens een nieuwe regel gesteld , en dat is 3 weken grote vakantie en 1 kleine kindervakantie, hiervoor ben ik op gesprek gegaan, omdat dat werdt aangeboden als je het er niet mee eens was, en meer vakantie nodig had.
Leuk een gesprek als je er niks aan kan veranderen,de leiding gevende zij ook nog dat ze wist dat ze het er met mij toendertijd over had, dat de vakanties geen probleem zijn!, het betekent nu dus voor mij, 2 weken grote vak en 2 kleine kindervakanties.
Hierbij komt dat mijn int. rijdt en die zie ik dus doordeweeks bijna nooit, de vak. zijn voor ons dus heel belangerijk.
Ik wil graag van jullie weten hoe dat bij jullie gaat, ik ben niet lid van de bond, heb ze net gebeld, maar ze zeggen mij niks omdat ik geen lid ben.
Alvast bedankt voor het lezen, en eventuele reacties