Kerstpakket

• Els

Hoi…wat zat er in jullie kerstpakket?

Wij hadden een kerstbal en een fotolijstje.

Fijne kerst allemaal.

• aagje

kerstpakket viel me niet tegen verleden jaar was het flut nu redelijk zat in een eierkoker en snoep plus stol en jam en nog meer van zulke geeikte spullen maar beter dan niks he is een gunst werkgever is niks verplicht. groet aagje

• emmy

Hoi allemaal,

we kregen een Iris-cheque ter waarde van 20 euro. Hartstikke leuk want zo kan je zelf bepalen wat je graag wil aanschaffen voor de Kerst !

Fijne Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar alvast toegewenst!

• Ina Niessen

Net zo als vorig jaar krijgen wij geen kerstpakket .

Dus er zat niets in.

Inieder geval fijne feestdagen

• HZ

Wij hadden een doos gevuld met een hoop papiersnippers :D…en een fles rose, een afbak stokbrood, een stokbroodplank, olijven, olijven bootje, sardientjes, zakje chips, dipsaus…en misschien nog wel wat maar dat weet ik niet meer.

gr.HZ

• ilonka

wij kregen van alles en nog wat een soort multicurele pakket.

Een tachin waar je eten in kan maken zoals ze dat in marokko doen.Een flesje

olijfolie,applelmoes,blik bonen,thee,een turks blik met paprika,zak spekkies enz

Dus er is aan iedereen gedacht.

• Natasja

Wij kregen een grote doos, met veel opvulmiddel…

en een fles wijn, bierworstjes, toastjes, kaasje, potje pate en….

een fleece plaid !

Zodat we in deze barre tijden toch warm de winter door kunnen gaan !!! :-s

• Ina

Zijn wij de enige die geen kerstpakket hebben gehad?

Andere Thuiszorgorganisatie's moeten toch ook bezuinigen?

groetjes Ina

• helga

Wij krijgen ook geen pakket, alleen als je 5 euro per maand betaalt voor de( hoe heet het ook al weer) :)

Ja en als je dan nergens aan mee doet, is het een duur kerstpakket.

• wenie

Ik heb ook (nog) geen kerstpakket gehad. Of ik moet de kerstkrans die wij vorige week gemaakt hebben zien als “kerstpakket”. Maar ja dat was voor het afscheid van 2 collega's.