eindejaarsuitkering?

• sandra37

hallo

weten jullie of we nu wel ons eindejaarsuitkering op tijd krijgen ,vorig jaar kregen we hem pas in januarie wat ik natuurlijk belachelijk vond.

• emmy

Hallo Sandra,

geen idee, want ik krijg mijn loon aanstaande woensdag. Het zal wel lekker zijn, want het is toch al zo een dure maand! sandra37 schreef:

>

> hallo

> weten jullie of we nu wel ons eindejaarsuitkering op tijd

> krijgen ,vorig jaar kregen we hem pas in januarie wat ik

> natuurlijk belachelijk vond.

• zuster clievia

het heet inderdaad een eindejaarsuitkering, ben maar blij dat je hem krijgt

al was het vorig jaar dan in januari

• regina

Bij ons krijgen we pas begin januari periode 13, en omdat er dit jaar toevallig 53 werkweken zijn (wij hebben periode s van 4 weken) wordt deze week later uitgekeerd tegelijk met de ort van periode 13, tegoed ivm met nieuwe fwg, eindjaarsuitkering en vakantiegeld.

• Natasja

Dat is natuurlijk niet zo gek. Een boekjaar loopt t/m 31 december, dus logisch gezien krijg je je uitkering pas in januari. Je krijgt je loon over december ook pas in januari betaalt.

• sandra37

oke snap ik ook best maar in december hebben we het zo hard nodig geld is net binnen zonder extra uitkering ,belachelijk vind ik het

• john

Ik niet, ik krijg m'n loon over december, eind december uitbetaald

• helga

Hoi,

Wij hebben vorige week loon ontvangen en daat zat het al bij,

maar eerlijk is eerlijk, 0,5% is niet veel, dus als je daar je decembermaand mee moet opbeuren!!

• Natasja

Oke, mee eens…

M'n contracturen krijg ik inderdaad dezelfde maand uitbetaalt, compensatieuren enz. een maand later. Omdat we de laatste dag van de maand de urenstaten inleveren, maar het salaris al rond de 25ste uitbetaalt wordt.

• Debbie

Heb het al gehad. Maar ben blij dat we niet van dat geld afhankelijk zijn om de maand december “op te leuken”.

Misschien is het bij een groot contract nog een beetje de moeite, voor 14 uurtjes niet hoor.

Maar goed, we krijgen het maar toch!

Debbie