WELKE HAARVERF 'DEKT' OP GRIJS HAAR?

• Pieter

Anneke,

je deed anders maar wat graag mee met dit onzin verhaal.

Apart, dat je je dan nu afvraagt of het hier thuishoort;

kun je niet je eigen haarverfclubje op een andere site gaan runnen?

is de thuiszorg ook van je verlost.Want dit nivo hebben we in de TZ echt niet nodig

• Anneke

Hallo Pieter,

Af en toe mag je wel eens een beetje lol hebben op ts pagina, bij de Thuiszorg valt er op dit moment niet veel te lachen hoor, degene die er nog steeds met hart en ziel zorg geven aan zorgvragers,zijn een uitstervend ras. Het werk is geweldig, daar krijg jij mij niet weg, sorry Pieter.

• Natasja

Oké, het haarverfverhaal is misschien een beetje uit de hand gelopen, maar een lolletje moet kunnen op z'n tijd!

De vraag op zich vond ik niet eens zo gek. Een client had het ook aan me kunnen vragen en dan had ik er echt geen antwoord op geweten.

Hoort het hier niet thuis omdat het over haarverf gaat? Hoe ga je dan om met andere vragen zoals vragen over condooms, maandverband e.d.?

Het zijn nou eenmaal dingen die voorkomen in het leven en die het leven soms een beetje makkelijker maken.

Ik vind het wel leuk als een client ineens begint van: gekke vraag misschien hoor, maar weet jij misschien…

De thuiszorg draaid allang niet meer om oude vrouwtjes met krulspelden in het haar en soepjurken aan.