In de buurt werken

• lie

Ik ben deze week begonnen als Thuishulp A anders als ik had verwacht zijn de mensen waar ik bij moet werken niet in mijn buurt maar 20/25km uit mijn buurt.

Ik zelf woon in Purmerend maar moet reizen naar Zaandijk, Zaandam, Koog aan de zaan en Landsmeer.Ik zelf vind dit best wel behoorlijke afstanden en vroeg mij dus ook af of jullie dit ook hebben.Ik krijg de kosten voor vervoer wel vergoed maar ik reis eigenlijk langer dan dat ik werkzaam ben.Ik rij geen auto. Ik rij met mijn snorbrommertje (25km) of met het openbaar vervoer.

Gr. liesbeth

• emmy

Hallo Liesbeth

hebben ze bij het sollicitatie-gesprek niet aangegeven in welk werkgebied je terecht zou komen? Zo niet dan is dat heel erg slordig.

Je zou bij je zorgmanager kunnen aankaarten of je wat dichterbij zou kunnen werken. Jij hebt dan minder reistijd en het scheelt de werkgever in zijn kosten! lie schreef:

>

> Ik ben deze week begonnen als Thuishulp A anders als ik had

> verwacht zijn de mensen waar ik bij moet werken niet in mijn

> buurt maar 20/25km uit mijn buurt.

> Ik zelf woon in Purmerend maar moet reizen naar Zaandijk,

> Zaandam, Koog aan de zaan en Landsmeer.Ik zelf vind dit best

> wel behoorlijke afstanden en vroeg mij dus ook af of jullie

> dit ook hebben.Ik krijg de kosten voor vervoer wel vergoed

> maar ik reis eigenlijk langer dan dat ik werkzaam ben.Ik rij

> geen auto. Ik rij met mijn snorbrommertje (25km) of met het

> openbaar vervoer.

>

> Gr. liesbeth

• Caroline

Hoi Lie,

Heb je dit niet besproken dan toen je bij je organisatie solliciteerde?

Ik brom ook dagelijks ongeveer 15 km heen,15 km terug en dan nog de reistijd tussen de gezinnen.(wel 45km p.u).

Heb jaren met o.v gereisd,maar brommer bevalt me beter,ben je niet afhankelijk v/d trein/bus tijden!)Met dit winterse weer wel o.v gereisd,en tussen mijn gezinnen vèèl gelopen!! Of gelanglaufd,hi hi).

Jij kunt voor jezelf het best bepalen of dit te ver is.Laat je gezondheid dit op lange termijn toe?!

groeten,Caroline

• desiree

Hoi,

Wat een barre koude tochten. Misschien zou je het eens in de particuliere zorg kunnen proberen…. Er zijn vast wel mensen bij jou in de buurt die jouw hulp goed kunnen gebruiken.

• vrouw

ik heb ervaring gehad dat dit wel een keertje kan voorkomen dat je zeg maar 30 minuten moet fietsen voordat je op de plaats van bestemming bent, als het mooi weer is, is dat geen punt, maar als het stormt en regen, nee dan is dat minder.

Maar het komt wel eens voor dat ze in de buurt geen adres voor je beschikbaar hebben en dan moet je verder weg aan het werk.

gr, vrouw

• vrouw

jammer dat niemand reageerde op mijn bericht, is nu een jaar later en keek nog even terug op deze site.