Eerder klaar

• petra

hallo,

ik maak zelf ook gebruik van huishoudelijke verzorging, ik heb bekkeninstabiliteit en kan de ene dag meer als de andere dag en ik heb 2x in de week hulp van elk 4 uur.

zoals een beetje afstoffen, en vloerwissen gaat nog redelijk maar de rest gaat haast niet, de vrouw die mij helpt in de huishouding is erg blij dat ik zelf ook dingen doe.

ook gebeurd het af en toe dat ze eerder klaar is met werken, meestal gaat het dan om een kwartiertje en dan kan ze gewoon weggaan.

• ilonka

Ik ben een B-er ik werk 32uur en heb de helft verzorging en de helft huishouding.

Ik vind hhwerk leuker want 5 klanten op een ochtend vind ik niks.

Bij ons is er juist veel verzorging en bij mij team zijn 3 b-ers die ook veel verzorging doen.HHklanten valt bij ons wel mee.

• regina

Ik ben ook iemand met veel lichamelijke klachten en heb ook verzorging nodig,de verzorgende die hier komt is een C-er en weigerd om hvz taken te verrichten want volgens haar mening is ze daar niet voor opgeleid en daar zijn andere krachten voor met als gevolg dat het huishouden hier steeds verder verslonsd,maar het grootste probleem is dat fe organisatie van de thuiszorg hier maar niets aan wil doen want ze zijn van mening dat iedere verzorgster percies weet wat haar taak inhoud

• ilonka

Een c-er moet minstens 30%hh werk doen,helemaal geen hhwerk bestaat niet

tenminste als je bij Amsterdam thuiszorg werkt.Het is niet zo dat als je een c-er

bent dan hoef je nooit meer hhwerk te doen.Ik denk dat degene die weigert hhwerk te doen gewoon te lui zijn om het te doen.Die denken als je C bent dat je dan maar alleen verzorging hoeft te doen wat niet klopt.Zij voelen zich te goed voor omdat ze C zijn.regina schreef:

>

> Ik ben ook iemand met veel lichamelijke klachten en heb ook

> verzorging nodig,de verzorgende die hier komt is een C-er en

> weigerd om hvz taken te verrichten want volgens haar mening

> is ze daar niet voor opgeleid en daar zijn andere krachten

> voor met als gevolg dat het huishouden hier steeds verder

> verslonsd,maar het grootste probleem is dat fe organisatie

> van de thuiszorg hier maar niets aan wil doen want ze zijn

> van mening dat iedere verzorgster percies weet wat haar taak

> inhoud