wat vinden jullie van

• Desiree2

het laatste nieuws aangaande de inkomens van de hoge heren van de thuiszorg instanties???? ik vind het bar en boos, zelfverrijking over de ruggen van de klanten en de mensen die het werk moeten doen bij die klanten, ik heb er geen GOED woord voor over., veel klanten hebben zelfs niet het geld om fatsoenlijk thuiszorg te kunnen betalen.

• emmy

Hoi,

natuurlijk klopt er hier iets niet, maar waarom maak je je daar zo druk over?

Er wordt toch niet naar je geluisterd vanuit Den Haag!

Steek die energie maar liever in je clienten.

• Desiree2

als er iets oneerlijks is maak ik me ALTIJD druk maar je hebt gelijk, het zal allemaal wel weer met een verborgen sisser aflopen en onder de tafel worden geschoven

• Nelleke

is de v.v.d daar moet je niets van verwachten…. zijn zakken vuller hoor

• Desiree2

wat is en zijn jou gedachten hierover, met de houding die jij aanraad om eventuele misstanden uit de werled te helpen kom je er ook niet, lijdzaam je werk doen terwijl anderen zich verrijken lijkt mij geen goede houding, maar dat is mijn mening

• emmy

Wat zou jij doen dan, want ik zie ook geen oplossing van jou kant af komen en hoezo denk jij dat ik lijdzaam mijn werk doe? Desiree2 schreef:

>

> wat is en zijn jou gedachten hierover, met de houding die jij

> aanraad om eventuele misstanden uit de werled te helpen kom

> je er ook niet, lijdzaam je werk doen terwijl anderen zich

> verrijken lijkt mij geen goede houding, maar dat is mijn mening

• Desiree2

nou nou iets vriendelijker mag ook wel hoor, maar ik zou mijn verontwaardiging dus kenbaar maken binnen het corps waar ik werk en een brief sturen naar de OR maar ik werk niet meer zit in de wao door burnout vanwege het werk !!!!!!!!!!

• emmy

I rest my case (de beste stuurlui staan aan wal).

• Desiree2

it's your choice honey ;-)

• emmy

Hoi, ik denk niet dat het veel invloed heeft om een brief naar de OR te sturen, tenzij het massaal gebeurt en dan nog heb ik mijn twijfels of het helpt. Een tijd geleden hebben de thuiszorgorganisaties ook gedemonstreerd tegen de verhoging van de eigen bijdrage voor de thuiszorg, maar dat heeft weinig geholpen. Het gevolg daarvan is dat de client weer de dupe is van de acties want deze heeft ter vervanging geen of een uitzendkracht gekregen op de dag van de demonstratie.

Nee, dan steek ik liever mijn energie in de clienten. Zij zijn de dupe van dit wanbeleid van de regering en als ze kunnnen moeten ze zelf in actie komen door patientenorganisaties of consumentenorganisaties in te schakelen willen ze hun gelijk halen.

Bij welke thuiszorgorganisatie werk jij eigenlijk? Wij werken in teams en niet in een corps (of is dat hetzelfde).

Hoe is het zo gekomen dat je een burnout hebt gekregen? Stelde je te hoge eisen aan jezelf of was de werkdruk te hoog? Desiree2 schreef:

>

> nou nou iets vriendelijker mag ook wel hoor, maar ik zou mijn

> verontwaardiging dus kenbaar maken binnen het corps waar ik

> werk en een brief sturen naar de OR maar ik werk niet meer

> zit in de wao door burnout vanwege het werk !!!!!!!!!!