Bij mijn organisatie willen ze wijkgericht gaan werken. Op dit moment wordt er huisarts gebonden gewerkt (huisarts van een client geeft aan welk team er heen gaat).
Wie heeft er ervaring met wijkgericht werken en wil die met mij delen.
Bedankt voor de reacties.
Wat ik graag zou willen weten hoe het contact is met de huisartsen. Nu zijn al mijn clienten van een 1 huisarts en is het contact makkelijk te leggen. Straks zal dat niet meer het geval zijn. Ik moet dan informatie aan andere wijkverpleegkundige geven en die bespreken het weer met de huisarts. Waar ik bang voor ben is dat ik informatie uit 2e hand moet bespreken en dat er daardoor verkeerde inschatten gemaakt worden.
Alvast bedankt.
ik begrijp niet precies wat je bedoeld, komen die huisartsen dan bij jullie op overleg.
Degene die werkzaam is op de route en bij een client komt belt de huisarts als er iets geregeld moet worden, bv medicatie, gezondheidsklachten van de client ed als de client dit niet meer zelf kan of wil doen. Is de zorg ernstig gecompliceerd en wordt het onduidelijk omdat er erg vaak contact moet worden opgenomen met een huisarts kun je ook de evv dit laten doen.Je hebt dus vaker met meerdere huisartsen te maken, maar ik heb nooit gemerkt dat dit een probleem is. Of bedoel je met je bericht dat je zelf geen contact hebt met de huisarts maar dit alleen via de wijkverpleegkundige gaat?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?