Ik ben druk bezig met het uitwerken voor mijn plannen om een eigen thuiszorgbureau op te starten.
Wie kan mij hierbij helpen, en wie heeft hier tips voor?
Of heb je misschien intresse om dit samen te doen? mail dan.
Groet,
Janet
Misschien moest je eerst eens vermelden wáár je precies aan de slag wilt met je bureau. Er zijn plaatsen in het land waar meer thuiszorgbureaus zijn dan cliënten, namelijk. (ik ka het weten, ik woon in zo'n regio… ) En wat wil je, bemiddelen, of personeel in loondienst nemen, of gewoon in je eentje aan de slag bij de mensen?
Kijk eens naar de websites van andere bemiddelingsbureaus, over het algemeen laten zij de cliënt een bepaald percentage betalen over elk uur dat een zorgverlener die via hen bemiddeld is aan het werk is bij de cliënt. Er zijn ook bemiddelingsbureaus die van beide kanten geld vragen, dus zowel van de zorgvrager als de zorgverlener. Ik vind dat zelf geen optie, behalve als je van plan bent gratis scholing, of eventueel hulp bij de administratie te leveren.
Ja, dat is nog een heel verhaal, daar kun je het beste even folders downloaden van de belastingdienst en de KvK, en natuurlijk ook van de SVB (freelancerscontracten)
Hou er rekening mee dat de freelancers niet meer dan 2 dagen per week bij iemand over de vloer mogen komen, alleen als ze werkelijk ondernemer zijn voor de belastingdienst vallen ze niet meer onder de 2-dagen regeling. Laat ze in dat geval een VAR aanvragen bij de belastingdienst!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?