Avondje met de Directeur (Den Haag)

• Riet

Hallo dames of heren?

Is het jullie nu ook allemaal duidelijk geworden, en wat vinden jullie er van?

Je bent toch wel geweest he?

Mij is het in ieder geval helemaal duidelijk geworden, volgens mij hadden ze beter eerst de managers een half jaar geleden goed in kunnen lichten die hebben rare verhalen de lucht in geslingerd.

Jammer dat ik er waarschijnlijk toch een probleem mee krijg.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes Riet

• emmy

Waar heb je het in vredesnaam toch over, graag meer info!Riet schreef:

>

> Hallo dames of heren?

>

> Is het jullie nu ook allemaal duidelijk geworden, en wat

> vinden jullie er van?

> Je bent toch wel geweest he?

> Mij is het in ieder geval helemaal duidelijk geworden,

> volgens mij hadden ze beter eerst de managers een half jaar

> geleden goed in kunnen lichten die hebben rare verhalen de

> lucht in geslingerd.

> Jammer dat ik er waarschijnlijk toch een probleem mee krijg.

>

> Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

>

> Groetjes Riet

• Riet

Hebben jullie dan geen uitnodiging gekregen voor een voorlichtingsavond met Frank Vijg? Die was vorige week woensdag en gisteren 11 oktober?

Ik vond het wel leerzaam of werken jullie al voor Thuishulp.nl dan heb je dat niet meer nodig natuurlijk.

De avond van de vorige week schijnt trouwens nogal een puinhoop te zijn geworden.

Maar wat wil je precies weten?

We moeten allemaal flexibel worden. Als je al een contract hebt hoeft het niet persé, maar iedereen die nieuw aangenomen wordt, daar wordt wel flexibiliteit van gevraagd.

Je houdt gewoon je eigen klanten, we gaan werken in groepjes van ongeveer 10 personen, in die groepjes worden mensen van verschillende leeftijden gezet.(i.v.m. vakanties).

Als ik het goed begreep gaat het logboek weg en krijgen we er een werkbriefje voor in de plaats.

Telefoonkosten voor ons werk (behoudens wat we normaal al doen) worden vergoed.

Er komt een telefooncentrale waar klanten heen bellen de telefonist belt ons of onze manager.

We hoeven niet opnieuw te solliciteren, niemand wordt ontslagen, er wordt zoveel mogelijk ander passend werk gezocht.

Euh, ik denk dat ik wat leeg ben nu, voel me namelijk wat ziek. Als het morgen maar over is he?

Wel heb je ergens nog een vraag over …………

Groetjes Riet

• greet

spijt me riet denk dat dit voor bepaalde mensen is die je hier ken want ik snap er geen sikkepit van

• emmy

Dat denk ik ook, ik werk bij thuiszorgorganisatie Verian op de Veluwe.greet schreef:

>

> spijt me riet denk dat dit voor bepaalde mensen is die je

> hier ken want ik snap er geen sikkepit van

• Emmy78

Even voor de duidelijkheid, in de topics thuishulp.nl heb ik (emmy78) geschreven, en niet emmy hierboven.

Sorry emmy, ik wist niet dat iemand die naam al gekozen had :-)

• emmy

Kan gebeuren, zo vaak schrijf ik hier ook weer niet!!!Emmy78 schreef:

>

> Even voor de duidelijkheid, in de topics thuishulp.nl heb ik

> (emmy78) geschreven, en niet emmy hierboven.

> Sorry emmy, ik wist niet dat iemand die naam al gekozen had :-)

• greet

beste emmy

waarom herhaal je telkens in jou bericht wat een ander schrijft

• Jet

Hoi Riet.

En ben je opgeknapt? Nou ik heb zo'n uitnodiging voor een voorlichtingsavond niet gekregen hoor, zal het ook niet krijgen want ik werk op kantoor. Wij horen niet veel hoe of wat verder. In de wandelgangen hoor je wel is wat, maar ja, de één weet het beter dan de ander haha. Wat ons wel is gezegd is dat we wel zo'n beetje moeten uitkijken naar andere banen. Wordt je lekker vrolijk van he. Van hulpen hoor je ook wel is wat. Zo zei er iemand van de week dat zij had gehoord dat de telefoontjes niet worden vergoed. En jij hoorde dat het weer wel wordt vergoed. Nou gelukkig maar he.

Groetjes van Jet.

• Greetz

Nou, gewoon, dan weet iedereen op welk bericht gereageerd wordt. Is heel praktisch, vind ik.

msst als jullir esy snfrtd binfrn, bsn binfy ik fsy ook horf hoort, hry mssky mry niry nxobrrl uiy.greet schreef:

>

> beste emmy

>

> waarom herhaal je telkens in jou bericht wat een ander schrijft