Ik wens iedereen vrolijke kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toe!
Wie van jullie moet werken tijdens de feestdagen?
Ik wens ook iedereen een prettige dagen en een heel goed 2006. Maak er maar wat van he! Hebben jullie trouwens een leuk kerstpakket gehad dit jaar, of moeten jullie het nog krijgen? Wij kregen een bon van Tintelingen. Mag je een keuze maken uit verschillende cadeau's en dat dan bestellen. Het wordt dan netjes thuisbezorgd. Ik heb de handdoekenset besteld. Ben benieuwd.
Groetjes van Cobie.
Hallo allemaal,ja moet ook werken tijdens de kerstdagen,maar het hoordt erbij he!Heb vandaag het kerstpakket opgehaald,ziet er geweldig uit,een etagere met verschillende kleuren kaarsen,tafelkleed,senseobekers,een boek met ervaringen van thuiszorgmedewerkers,lekkere dingetjes, in een handige opbergdoos.Valt niet tegen dus.Iedereen fijne dagen,werk ze als je moet werken en een goed 2006!!!!!
Ik mag tijdens de jaarwisseling werken, daar moet ik wel bij zeggen dat ik om half een snachts vben afgewerkt en dat ik de kans loop dat het later wordt maar het kan net zo goed eerder zijn. Het is bij ons nu niet te voorzien hoe druk het gaan worden. Veel mensen zullen hopenlijk bezoek hebben waardoor er minder snel iets gebeurd of ze in ieder geval niet zo snel zullen alarmeren.
Het kerstpakket was klein maar wel fijn. Een warme muts met bijpassende handschoenen, blik ertensoep, roggebrood, twee mokken en twee soepkommen, ook nog een bon voor een gratis tijdschrift af te halen.
Mijn vrouw had een heel leuk kerstpakket, maar wat wil je als je baast albert heyn heet. Daar kan zuidzorg ( mijn werkgever ) niet tegenop…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?