personeels te kort

• verzorger

Kan iemand mij vertellen of er in de praktijk daadwerkelijk een tekort is aan personeel? In welke catogorie is er een grote tekort.

• Nelleke

Er is heus wel genoeg personeel beschikbaar op de arbeidsmarkt, maar helaas is er geen geld meer beschikbaar om voldoende personeel aan bed te hebben. In verpleeghuizen is dit schrijnend zichtbaar.

• corrie

er is een groot te kort aan VERZORGENDEN, wij kunnen er maar niet aan komen

Ze moeten wel steeds meer verantwoording dragen voor een lager loon en ik denk persoonlijk dat dat wel eens een probleem kan zijn

ook het constante inzetbaar moeten zijn en geen vaste roosters nodigd mensen niet uit om in de zorg te werken

corrie

• anoniem

nou bij ons is overschot verzorgende denk maar net welk deel van het land je zit

• ilonka

Bij ons staan verzorgende vaak open,we hebben klanten te weinig.

Soms staan we wel eens een hele middag open.Dan moeten we gewoon bedelen in andere wijken en dat kost weer veel rijstyd en frustratie.

• verzorger

Hoi Allen,

Kunnen jullie mij aangeven in welke streek in jullie werken. In verband met jullie privacy vraag ik geen woonplaats. Dit i.v.m. onderzoek.

corrie schreef:

>

> er is een groot te kort aan VERZORGENDEN, wij kunnen er maar

> niet aan komen

> Ze moeten wel steeds meer verantwoording dragen voor een

> lager loon en ik denk persoonlijk dat dat wel eens een

> probleem kan zijn

> ook het constante inzetbaar moeten zijn en geen vaste

> roosters nodigd mensen niet uit om in de zorg te werken

> corrie

• ilonka

Mag je best weten in Amsterdam.Maar ook daar verschilt het de wijken de een heeft het erg druk en de ander zit zonder klant.

• corrie

verzorgenden te kort in zutphen en omstreken

Kijk maar eens op de site van sensire de berkel