ja heel herkenbaar, ik ben inmiddels weg.
Het ging hier om thuishulp A, dus huishoudelijke werkzaamheden voor de client.
Voelde mij ook niet serieus genomen, het is vrijdagmiddag en ik wil mijn verhaal even kwijt, ik ben er ook mee aan eerlijk gezegd.
Vertelde een keer op een ochtend dat ik vroeger weg zou gaan aan het einde van de ochtend, dus in plaats van half 1 zou ik dan 12.00 weggaan, omdat ik voor een weekend naar Zeeland zou gaan. Vervolgens kreeg ik te horen, dat de client het met mijn andere collega had overlegd die dezelfde week ook zou komen bij haar,
en ja hoor, ik kreeg te horen van client dat ik - ruim - van te voren had moeten overleggen….. toen ik zei dat dit niet de bedoeling is om achter je rug om met andere collega hier over te debatteren … kreeg ik te horen, ja maar zij doet dit werk al langer etc etc en ze is al langer bij mij (client) aan het werk.
Heel flauw allemaal, en kijk dit soort irritaties gaan je parten spelen.
De betreffende collega waar ik het over heb, is op zelfde moment geslaagd voor thuishulp A als ik, heb het de client ook gezegd.
Maar goed, is een van de redenen waarom ik weggegaan ben bij client.
Dingen zijn niet bespreekbaar soms, en de machteloosheid slaat je om je kop.
Wil je dit bespreken met je teamleidster, dan krijg je te horen dat dit niet ter “”discussie is“”.
gr. vrouw