Volop werk in de thuiszorg

• Rosado Thuiszorg

Rosado Thuiszorg is een nieuwe particuliere thuiszorg organisatie. Wij brengen zorgvragers en zorgverleners bij elkaar. Wij willen proberen om zorvragers en zorgverleners zoveel mogelijk aan elkaar te koppelen. Zo kan er een (wederzijdse) vertrouwensband ontstaan.

Omdat we nog in de opstartfase zitten, zijn we in eerste instantie op zoek naar mensen die op freelance basis voor ons willen werken. Je draagt dan zelf zorg voor de aangifte bij de belastingdienst e.d. Hiervoor vragen wij wel een VAR verklaring (deze kun je opvragen bij de belastingdienst).

Onze uurlonen zijn goed (richtlijn CAO Thuiszorg) en we bieden een maximale (netto!) reiskostenvergoeding. De werktijden bepalen we samen met jou in overleg en we zorgen eventueel voor professionele ondersteuning en begeleiding.

Meer weten? Stuur ons even een e-mail en wij nemen contact met je op!

rosadothuiszorg@tiscali.nl

• Renata

Ik hoop niet dat de freelancelonen conform de CAO-thuiszorg liggen, anders schiet de freelancer er mooi bij in!

• Rosado Thuiszorg

Beste Renata,

Dit hebben we inderdaad wat ongelukkig geformuleerd. De lonen zullen in overleg worden bepaald.

Bedankt voor je reactie en alertheid, want dit geeft inderdaad een verkeerd beeld.

• puck

In welke regio?? Lijkt me verstandig erbij te vermelden… Ik stuur niet iedereen een mail en het zal jullie tijd schelen mss in behandeling van alle mail die jullie hopen te ontvangen.

Ben namelijk wel op zoek maar in regio drenthe.

Succes!

• Rosado Thuiszorg

Hoi Puck,

Het moge duidelijk zijn, we zijn nog volop in ontwikkeling en ik ben inderdaad vergeten de regio erbij te vermelden. Helaas is Drenthe niet bepaald ons verzorgingsgebied.

Wij richten ons op de Haarlemmermeer en omliggende gemeenten.

In elk geval wel bedankt voor je belangstelling en succes met het vinden van een leuke job!

Rutger

Rosado Thuiszorg

• ayla

Hoe is dit mogelijk?Start het bedrijf soms in 2007? Hoeveel zorguren hebt u toegewezen gekregen van het zorgkantoor?En met welke niveau,s gaat u aan de slag? Heel vragen die toch wel van belang zijn voor een medewerker.

• Rosado Thuiszorg

Beste Ayla,

Het bedrijf is al gestart en wij zijn niet afhankelijk van het zorgkantoor. Het probleem in de reguliere thuiszorg is dat de overheidsbudgetten op zijn. Er is voldoende vraag naar zorg, maar vanuit de overheid komt geen geld meer beschikbaar. Overigens krijg je vanuit het zorgkantoor alleen maar uren toegwezen als je ook zorg in natura levert.

Rosado Thuiszorg is een particuliere thuiszorg organisatie. Wij richten ons op de mensen met een Persoonsgebonden Budget en mensen die zonder CIZ indicatie wel zorg willen inhuren. Door deze werkwijze te hanteren, zijn wij niet afhankelijk van overheidsbudgetten, zorgkantoren en zorgverzekeraars.

Natuurlijk weten wij dat er ook veel bedrijfjes zijn die wel uit de PGB vijver willen vissen, maar geen kaas hebben gegeten van verantwoorde zorg. Ik durf met een gerust hart te stellen dat wij ons daarvan kunnen onderscheiden. Wij hebben aantoonbare werkervaring in de zorg (verpleegkundige ziekenhuis en ambulancehulpverlening) en weten wat er speelt. We zijn goed op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving. Al langere tijd waren hadden wij het idee om iets te gaan doen met de thuiszorg, omdat daar nog veel te verbeteren valt. Niet alleen voor de zorgvragers, maar zeker ook voor de zorgverleners!

Wij willen de zorg weer persoonlijk maken. De zorgvrager centraal zetten en ondersteunen waar dat mogelijk is. Wij willen weer gaan voor extra service en tijd vrij maken voor een praatje. Dat kan niet als je afhankelijk bent van een zorgkantoor, dus je moet wel de particuliere markt op.

Het is volkomen terecht dat je kritisch bent, ik denk dat dit alleen maar goed is. Heb je vragen of wil je meer weten, neem gerust contact met ons op. Wie weet heb je nog hele goede ideëen, waar wij zelf nog niet aan hadden gedacht!

Vriendelijke groet,

Rutger

Rosado Thuiszorg