Een tijdje geleden vertelde ik over een situatie bij een cliënt http://www.prikpagina.nl/read.php?f=203&i=3659&t=3659#reply_3659
ik was daar dus 1x geweest, en heb melding gemaakt van die situatie.
En ik hoefde er niet meer heen.
Een aantal weken later belde ik om te vragen voor een adresje, en toen kreeg ik de vervanger van de coordinator aande lijn en die zei, maar je bent voor vast ingepland bij die en die mevrouw.
Ik was verbaasd, en legde nogmaals de situatie uit.
Zij zei, dat ik dat inderdaad niet hoefde te doen, en gewoon doen wat ik wel kon doen.
Die cliënt heb ik dus uitgelegd dat het onveilig is.
Of het tot mevrouw is doorgedrongen weet ik niet.
Nu stroomt de emmer dus over, is de vloer in de bacel kleddernat.
wat er opgevangen is in de emmers leeg ik als de wasmachine helemaal klaar is.
Toch blijft het behelpen en voel me er niet prettig bij.
Ik heb melding gemaakt en er is helemaal niks mee gedaan, er is ( voor zover ik weet) geen contact ogenomen met die mevrouw.
Nu weet ik wel dat ze iemand niet kunnen verplichten e.e.a. te veranderen om het de hulp makkelijker te maken.
Toch als er wat ana gedaan zou worden zou dat het werk zeker een stuk vergemakkelijken, en zelfs tijd besparen!
Vorige week ben ik weer begonnen en er is nog niks veranderd, ook niet gehoord of er met mevrouw gesproken is.
Nu heb ik een aantekening gemaakt in het logboek bij de verzorging, omdat die daar ook over de vloer komt.
Geen idee of ik daar nog wat over te horen krijg.
Nu weet ik ook niet in hoeverre het mijn verantwoording is om er opnieuw melding van te maken, ik ben tenslote maar een uitzendkracht.
Bijkomend feit is ook, als die badcel vloer zo nat is is het ook niet prettig werken in de badcel ( nat = glad)
Inmiddels is coordinator nummer 4 begonnen, en ik heb melding gemaakt bij coordinator nummer 3, dus geen idee of de opvolger van nummer 3 op de hoogte is.
Heeft een van jullie een suggestie wat ik hier nu mee aan moet?
Ik wil ook niet als een zeur overkomen.
groetjes Nel