wat hier van te denken

• Hans

Auteur: Hester (—.speed.planet.nl)

Datum: 04-12-2006 16:49

Ik werk al ruim 25 jaar in de thuiszorg. Ik vind dit werk erg leuk omdat het de zorg thuis betreft. Vorige week kreeg ik een nieuwe client toegewezen.

Ik kwam vijf minuten te laat bij haar en kreeg direct de volle laag. Vuile dit en vuile dat. Ook gaf ze gelijk een schop tegen mijn benen.

Uiteindelijk was de sfeer zo verpest dat ik haar met rolstoel en al een flinke zet gaf en ze de tuin in reed met een vaart en in de struiken belandde.

Vloekend en tierend gooide ze een kluit aarde naar me en ben ik gelijk weggegaan.

Mijn collega's kennen mij allemaal kunnen zich voorstellen dat ik zo reageerde.

Iedereen staat achter mij.

Nu is die vrouw daar een zaak van aan het maken.

Kan dat nu zomaar allemaal?

• maia

Ik had het ook gelezen

En eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit een waar gebeurd verhaal is

Als eerste moet je je proffesioneel opstellen en mevr uit laten tieren

Indien het voor je zelf een onwerkbare situatie word,trek je je jas aan ,ga na kantoor en zorg voor een vervanger

Stel dat ze mevr werkelijk in de bosjes geduwd had en weg gelopen was zonder anderen te waarschuwen dan heeft deze medewerker een groot probleem

Na ik mag aannemen zit die mevr niet voor niets in die rolstoel ,hoe lelijk ze ook deed je kunt niet iemand zo achter laten

Wat ik hier van vind

Ik vind hoe erg vervelend het was voor de medewerker om zo behandeld te worden zij had nooit op deze manier mogen reageren

Het had veel erger af kunnen lopen met die mevr, indeze geef ik mevr gelijk dat zij er werk van maakt

• Rutger

Zelf ben ik een werkgever in de thuiszorg en ik ben ook van mening dat een werkgever zijn medewerkers altijd moet steunen. Alleen in dit geval zal dat niet makkelijk zijn.