Hallo PGB-zorgverleners ,
Vier jaar geleden ben ik als zelfstandig verpleegkundige via een eigen bedrijfje begonnen. ( als ZZP'er ). Zie www.anneliesblekman.nl .
Het was een hele klus om een eigen bedrijfje goed op te zetten. Hierbij heb ik veel specifieke kennis en ervaring opgedaan.
Vorig jaar heb ik meegeholpen met een cursus voor startende zelfstandige zorgverleners bij de beroepsvereniging Sting. De cursus was voor mij de aanleiding om een informatieboekje te schrijven : “Starten als zelfstandige zorgverlener”. Het boekje bestaat uit 95 bladzijden. Het kan je de helpende hand bieden bij het goed opzetten van je eigen zorgbedrijfje.
De doelstelling in mijn boekje is om de freelancer onafhankelijk te maken van bemiddelingburo´s. Hij kan zelf cliënten gaan werven en met gedegen kennis aan de slag gaan als freelancer.
Misschien dat je belangstelling hebt en wilt weten wat de inhoud van dit ( digitale ) boekje is. Je kunt me dan een email : info@anneliesblekman.nl . Je ontvangt dan een email van mij met informatie daarover.
Met vriendelijkje groet,
Annelies Blekman