Beginnen met Alpha hulp ja of nee?

• mellien

Ik zit echt in tweestrijd. In principe ben ik aangenomen voor 12 uur per week als alphahulp HH1. Salaris is 12.20 per uur. Ziektekosten die door belastingdienst worden geind wordt 4.4% ipv 6.6%. Maar wat gaat er nou nog meer vanaf.

En wat hou je nou precies per maand(of per 4 weken) over bij bijvoorbeeld

12 uur per week.

• Safari-Luna

je kan eens een kijkje nemen op belasting.pagina.nl en dan op het prikbord. Met de zoekfunctie kun je dan zoeken met alphahulp en dan vind je wel wat stukjes. Als je vraag dan nog niet is beantwoord kun je altijd zelf je vraag stellen.

• Nelleke

Hier vind je een rekenmodule om te zien hoeveel loonbelasting je gaat betalen:

http://www.belastingdienst.nl/zakelijk/rekenhulp/

• niekie4

Hoi ik werk 9 uur als alphahulp en heb net mijn belasting ingevuld je betaald 4,4% maar dat is als een bijdrage voor nieuwe zorgsysteem en dan mag je eerst nog ongeveer 10% van je totale loon afhalen voor onkosten en reiskosten.

verder betaal je niks mits je ernaast ook niet meer werkt!!

groetjes monique

• mellien

Nou bedankt voor jullie snelle reactie, zal dadelijk even rekensommetje maken hoeveel ik dan ongeveer per maand heb bij 12 uur werken per week. Ben benieuwd

• nico

Kan je als Alphahulp ook je kilometers aftrekken die je naar de klanten rijdt

bijv 0.19 per kilometer??