Hallo Dames
Ik heb 10 jaar als alpha gewerkt in die tijd betaalde ik geen belasting erover stak het mooi in mijn zak . Nu ben ik alweer 8jaar in dienst als zorghulp voor 15uur in de week en nu moet ik weer die overstap naar de alpha gaan werken . Nu lijkt het voor mijn voordelig uit te pakken omdat mijn in de VUT zit . Wat ik me alleen afvraag of ik de inkomsten van de alpha op moet geven voor de huur en zorgtoeslag en bij mijn aangifte. Ik heb een proef berekening gemaakt voor de inkomstenbelasting en mijn verzamelinkomen is dan 5200 EURO en dat is ook mijn verdiensten per jaar wat ik zo in mijn handje krijg na aftrek van vakantie dagen dus zeg maar 47weken per jaar ik ga dan ook maar 9uur per week werken .
Ik ben ook al bij de belastingdienst geweest en de belastingtelefoon gebeld word er ook niet wijzer van . Wat ik dan wel moet betalen is de inkomens afhankelijke bijdrage en dat komt op 225 euro per jaar . Wie kan me helpen ik vul dus wel belasting in ben ik verplicht loon vd alpha op te geven ze weten het toch wel hoor bij de belasting want de thuiszorg geeft het ook door . Volgens de gegevens die de belasting telefoon gaf mocht je 6100 euro belastingvrij bij verdienen .Wie het weet mag het zeggen .Allemaal veel succes . MARKTWERKING HAHAHA