alphahulp uitbetaling

• anne

ik werk al jaren als alphahulp, en wordt altijd na het werk contant uitbetaald.

nu gaat dat binnenkort veranderen bij onze thuiszorginstelling, we worden dan niet meer contant uitbetaald, maar via de instelling.

welke alphahulp heeft hier al ervaring mee? en hoe loopt de betaling, per periode of per maand?

• Hennie

He dat gaan ze bij ons ook doen.

Zoals ik het heb begrepen wordt dat per 4 weken.

Heb jij er problemen mee dat het zo gaat in de toekomst.

groet Hennie

• babs

Ik heb vernomen dat dit ook bij onze instelling zo zal gaan. En heb gehoord dat dit net als bij de thuishulpen A ook periode zal gaan. Maar weet natuurlijk niet of dit per zorginstelling anders is.

• anne

nou, problemen ermee, dat hangt er van af hoe het gaat, als je steeds direct na afloop van een periode wordt uitbetaald, en dat bijvoorbeeld op een vaste dag is, vind ik het best, want contant is natuurlijk ook niet altijd alles, soms zijn mensen ook vergeten geld te halen e.d, dat is nu natuurlijk opgelost.

• anne

Ik heb inmiddels bericht gehad over de uitbetaling, de nieuwe regeling is ingegaan m.i.v periode 6, de eerste uitbetaling kunnen we aan het eind van periode 7 tegemoet zien, geweldig zeg, zo vlak voor de vakantie!!!!!

• babs

Betalingsregeling eigenlijk net als bij ons thuishulp A ook altijd een maandje later. dus periode 6 ook 7 enz. Beter toch of vind je van niet ???? En ook verzekerd van je inkomsten nu alles door hun wordt geregeld.

• anne

tja, het is nu alleen wel 8 weken op de eerste uitbetaling wachten!!

• Mieke

Hier is dat al langer dan een jaar, dat het via de bank wordt uitbetaald, per periode van 4 weken.

In het begin was het wel vervelend, want het had nogal wat kinderziektes, maar na een half jaartje liep het wel gesmeerd….eindelijk.

Ik wil je wel adviseren om je werkstaten te kopieren voordat je ze op de post doet, bij mij waren er geregeld uren weg, die dan weer nabetaald moesten worden,maar gelukkig maakte ik altijd een kopie.

Hou alles goed bij elkaar en controleer je uren.

groet,

Mieke