heel onterecht uw opmerkingen

• heer boersema

Ik heb al een jaar zorg voor mijn vrouw.En door de goede zorg van lavendelzorg is zij alleen maar beter geworden ziet het leven van de goede kant. Ik begrijp heel goed dat er altijd mensen zijn die het ergens niet over eens zijn maar bespreek het dan met je werkgever en niet op deze mannier. Ik weet als geen ander dat lavendelzorg een heel betrouw baar bedrijf is. En dat ik hun bij iedereen aan zal prijzen.Als u echt geholpen wil worden door professionele mensen.Mocht u vinden dat iemand niet bij u past dan kan u direct een andere werknemer krijgen.Ik begrijp dat zij daar door hun nek uit steken.maar het is wel heel fijn als je weet dat als je ziek bent je geholpen word op de manier die wij wensen.

• babs

Meneer Boersema blij dat U tevreden bent maar lees voorgaande berichten over lavendelzorg. Zijn ze echt zo goed ??????????

• babs

Zelfs de website is afgesloten !

• mtb

reclame?

• heer boersema

U zegt dat de website is afgesloten .

omdat ik klant ben van lavendelzorg, heb ik even voor u gebeld en zij zeggen dat de website pas eind augustus 2007 op het internet is te vinden.en ze hebben nooit eerder een website gehad.

er zijn wel meer bedrijven die geen internetsite hebben,dan ben je nog geen slecht bedrijf.

• heer boersema

Mirjam,

Ja je zal het haast denken dat het reclame is maar ik ben per ongeluk hier op deze pagina gekomen ik wilden reageren op de negatieve reackties van een mevrouw die bij lavendelzorg gewerkt heeft en buiten hun om heeft geprobeert particulier te gaan werken bij mij.omdat ik hier niet op in ging en haar ook niet meer wilden hebben word er zo gereageerd.later hoorde ik dat ze niet meer werkt voor lavendelzorg.maar wel probeert de organisatie een hak te zetten en mijn zieke vrouw als negatief voorbeeld te stellen en te zeggen dat lavendelzorg geen til lift etc zou gebruiken maar wij hebben dat allemaal en het is pure wraak.

• babs

heer Boersema waarom staat er dan afgesloten als de site nog nooit eerder geopend is geweest. Hoef je hem toch ook niet af te sluiten. Of zie ik dat verkeerd

• Renata

Ik snap niet waarom ‘heer Boersema’ deze thread weer aanslingert, want het onderwerp Lavendelzorg is een jaar geleden al behandeld, en nu zelfs al van dit prikbord verdwenen.

Feit blijft dat je, als je ‘ Lavendelzorg’ googelt, alleen maar negatieve reacties van personeel ziet. Lavendelzorg stond vorig jaar ook al op internet met een websitelink die niet werkte.

Bijvoorbeeld op http://www.myoffice.nl/gids/Lavendelzorg_Thuiszorg_Organisatie.html

Let vooral even op de recensies, je zou bijna denken dat heer boersema of heer boersma lavendelzorg zelf is?

Maar waar zijn we helemaal mee bezig, ik denk niet dat dit prikbord hiervoor bedoeld is.

Als je een thuiszorgbureau zoekt, probeer dan de ervaringen van andere klanten te vinden. Er zijn genoeg thuiszorgorganisaties met tevreden klanten én personeel, en helaas is het ook zo dat als het personeel niet tevreden is over de arbeidsomstandigheden, de klanten daar vaak de dupe van zijn.

En als Lavendelzorg van goede wil is en een organisatie is geworden die de zaakjes prima op orde heeft, zal het beter van naam kunnen veranderen, want negatieve informatie blijft op internet staan, jááááren!

• ans

Als ik dit zo lees zou ik inderdaad zeggen,dat het lavendelzorg zelf is die zich hier aan het promoten is.Mijnheer Boersma als u tevreden bent over lavendelzorg dan mag u van geluk spreken en ik hoop voor u dat het zo blijft.Want het begin is altijd goed.Maar er zijn vele met mij die daar heel anders over denken,Ze zijn ook goed voor hun clienten zolang er geld te halen valt.Maar ik weet waar over ik praat daar ik de belasting controleur die naar hen opzoek is op bezoek heb gehad geniet zolang het nog duurt,want ze krijgen ze te pakken want ze zijn nog veel mensen geld schuldig. mvg ans

• heer boersema

Mevrouw ans,

u zegt dat de belastingdienst tegen u zegt dat u van hun gehoord hebt dat zij onvindbaar zijn.Ik weet dat de belastingdienst niet aan derde dit zouden doorgeven heb zelf bij de belastingdienst gewerkt en als u een inspecteur bij u aan de deur gehad heeft zal het wel om uw eigen problemen te doen zijn.ik denk dat u het op internet gezet heeft dat lavendelzorg een stel oplichters zijn. maar ik weet wel beter en nee hoor ik kom op voor een goede thuiszorg organisatie die lavendelzorg echt is.