Wat leren de thuishulpen eigenlijk?

• Irene

Ja hoor, je mag overal komen, maar als iemand raad vraagt, en er word over de RIAG en dergelijke gesproken, dan denk ik, dat je ZELF daar vaste klant bent met je uitdrukkingen, hier naar de mensen toe.

Wie gaf hier die onbeschofte reactie op een normale vraag, jij en die sjaan

Leer ook eerst maar eens, fatsoenlijk te schrijven.

Kijk, als jij in de thuiszorg werkt, weten de mensen die hier mee lezen, precies over welk soort of type mensen ik het heb hier.

mtb, dat kan inderdaad zo zijn wat je schrijft, maar ik moet wel het volle pond betalen voor die gasten.

• alexa,irene,cristel fan

hey irene,cristel,alexa( Je bent maf met je verschillende namen!)

Jij moet je wel echt vervelen om steeds onder een andere naam hier jouw“probleem”onder aandacht te brengen.

Om tot jou niveau te verlagen,irene,cristel,alexa,zeg ik:

Doe wat nuttigs,“kom met je luie reet van je stoel”doe wat,zoek een kerel!!

• mtb

Hoe weet je dat dat steeds dezelfde persoon is?

• Irene

mtb, dit zijn mensen, die de hele dag door niets anders te doen hebben, om alle prikborden af te gaan, en daar mensen af te katten.

Zij werken misschien 1 of 2 dagen per week als thuishulp.

Ben gelukkig al heel lang getrouwd, maar mijn man is ook invalide.

Mijn kinderen wonen in Friesland, dus die kunnen ons niet helpen.

Deze mensen voelen zich duidelijk aangesproken, daar ik gelijk heb, dat er bij de thuishulp dergelijke types als die willy en sjaan rondlopen.

ik ben helaas ook de dupe van dergelijk soort, die mij z.g. komen helpen, met meer niks doen, en afraffelen, maar wel maandelijks hun handje ophouden.

• SASKIA

IRENE WAT VERVELEND VOOR JE DAT JE STEEDS INVALLERS HEB EN GEEN GELUK ER MEE HEB MAAR HEB JE DAN GEEN VASTE HULP OF HEB JE ALTYD INVALLERS GEHAD

• Irene

Ik heb 8 jaar een schat van een vrouw gehad, maar die is er mee gestopt.

Werken deed zij zelfstandig, en het was altijd weer fris en netjes.

Nu komen er, tot dat er een vaste beschikbaar is losse hulpen.

Daarom vroeg ik raad, omdat die losse hulpen, gewoon niet kunnen/willen werken.

De vaste hulpen van andere mensen, die weleens hier invallen doen dit juist wel fantastisch.

Maar ik ga eens contact opnemen met andere thuiszorg instellingen, kijken wat die hebben.

• sjaan

zo irene alexia of wie je ook bent,als jij tegen je hulpen net zo doet en praat als op het forum hier snap ik heel erg goed dat ze er bij jou niet zo een zin in hebben.dus ik zou maar niet verder zoeken ook bij een andere instelling ……….word niks kan ook nooit wat worden,en ik schrijf of tik wat ik zelf wil

• sjaan

en nog even iets..alle forums aflopen en daar gezwets neerzetten heb ik absoluut geen tyd voor…..werk als wijkverpleegkundige dus wie weeeeeeet

• willy

een reactie op een vraag hoe ik weet dat cristel alexa irene dezelfde zyn kyk maar terug op vorige pagina,s wat moet ik doen 18 04 op 20 04 heeft mevr zich ook irene genoemd terwyl ze cristel was 1 06 noemt ze zich alexa wie goed terug leest zal de overeenkomsten zien als mevr problemen heeft moet ze zo eerlyk zyn om steeds met de zelfde naam te komen verder heb ik niet gezegd dat mevr naar het riagg moet maar mevr kan zeker niet tegen een weerwoord en ook niet tegen de waarheid

• Joke

Hallo ?????????

Ik heb een vraag aan Irene.Hoe heeft jou vorige hulp het zo lang uitgehouden met je als ik deze verhalen lees.Net zoals Willy ben ik er mee eens dat de verhaallijn toch wel op het zelfde neer komt en ik heb ook even terug gekeken want ja inderdaad Irene als de persoon Cristel komt ook terug bij die andere discussie.Dus misschien dan toch het een en het zelfde persoon?

Ik ben in ieder geval gaan twijfelen na het terug lezen .Maar een tip van de sluier .Al is de leugen nog zo snel ,de waarheid achterhaald hem wel.

Doe er mee wat jij wilt.

Gegroet Joke