OK: leuke topic!

• mtb

Afgelopen week (ik werk op een dagbehandeling) had ik hulp van de thuiszorg ingeroepen over een cliente. Die heeft geweldig snel gereageerd en ik ( en haar familie) zijn haar erg dankbaar ervoor.

Het kan dus ook anders!

Schouderklopje voor de thuiszorgmedewerkers!

• Joke

Hallo MTB,

Wat fijn om dit te horen .Normaal hoor je dus alleen de slechte ervaringen maar inderdaad zo kan het ook .Natuurlijk mag men slechte ervaringen delen met anderen maar het gebeurd te weinig dat er positieve ervaringen word geschreven.Ik ben er in ieder geval blij mee van je waardering.In elk bedrijf ,wat dan ook ,gaat soms wel eens wat mis.De zorg word toch al vaak negatief in het nieuws gezet.Of het nou een verzorgingstehuis is ,verpleegtehuis is of wel de thuiszorg.Het werk word zwaar onderschat.

gegroet Joke

• Anneke

dat je hier alleen maar slechte berichten leest is niet waar ik heb laatst een prikje geplaatst dan ik heel tevreden over mijn tuiszorg ben , misschien wordt er hier wel niet altijd goed gelezen

• ikke

Er wordt hier prima gelezen, maar het gros van de verhalen zijn negatief en daarom is het leuk om eens wat positief te lezen, dat is alles wat joke bedoeld. Ligt er maar aan hoe je de reactie lees.

• sjaan

hallooo zelfs dit topic krijg ik een rare smaak van in mijn mond ,jammer hoor …het kan toch wel 1 keer gezellig .iedereen valt elkaar maar af .of probeert iets te lezen en dat weer negatief op te vatten pffffffffffffffffffffffffffffffffffff