Ik ben net 2 weken bezig als alpha hulp en mis eigenlijk contact met andere alpha hulpen. Al is het alleen maar om te vragen van hoe doe jij dit of dat of om elkaar een riem onder de hart toe te steken. De stichting die voor mij bemiddelde zal wel meerdere mensen bemiddeld hebben, maar hoe kom ik daarmee in aanraking, kan ik daar gewoon om vragen bij de stichting ? En het volgende, ik kwam gisteren bij ee klant die zei dat ik volgende week een oplossing moet vinden voor haar uren, van 1 tot 4 smiddags, omdat zij naar de kapper toemoet om 3.30. dit stond al een tijdje vast. Ik moest maar een gaatje vinden . EH ze weet dat ik sochtend ook nog voor een uitzendburo werk en dat de andere middagen ook vol zitten met klanten. IK heb afgesproken dat ik dan om 12 uur begin tot 1500. Ik ben hier eigenlijk niet zo blij mee . IK ben om 11 uur sochtend klaar, moet alles op de fiets doen, kies ik natuurlijk zelf voor, maar normaal zit er 2 uur tussen. Kan dat zo dat ze zeggen zorg maar voor een oplossing, speelt ook mee dat ik mevrouw beter leer kennen, en ik loop toch op een aantal dingen. ze vergeleek me met een vorige hulp die slanker en dus sneller was. We praten over overgewicht, en ik dus met mijn maat 54 vroeg gelijk op de man af heeft u daar porblemen mee mevrouw, nou werd er gezegd als jemijn dochter zou zijn dan zou ik er zeker wat van zeggen, en toen die vergelijking met die vorige slankere, snellere dame. Dus toen werd ik al wat kribbeg. Dat is ook een reden dat ik contakt zoek met andere alpa hulpen. Ikhoop gauw hier iets te horen doeii simone