hepatits

• simone

Nou zit ik hie rond te struinen kom ik dit tegen. Moet een alpa hulp hier zich ook voor inlaten enten? Ik heb een klant waar de wc ronduit ranzig is met rare vlekken erop en erin. DE vrouw daar ziet heel slecht en meneer heeft al genoeg aan zichzelf. Natuurlijk gebruik ik handschoenen ,. En voor wie zijn dan de kosten, zoals ik het hier lees moet de opdrachtgever dan betalen, dus die klant simone

• mtb

Voor mijn gevoel is het niet nodig je als alfa-helpende te laten inenten maar… de meningen zullen verschillen.

• simone

ik kwam bloedvlekken tegen op de wc simone

• felice

Werkers in de gezondheid zorg worden gevaccineerd voor/tegen hep b dit is vnl een risico bij prikaccidenten en direct contact met besmet bloed. Hepatites a besmetting via ontlasting en speeksel volgens mij zie je dit nogal eens bij het eten van besmet voedsel in het buitenland. Hepatitis c vooral vroeger kans na bloedtransfusie. Ik denk dat je bij normale schoonmaakwerkzaamheden, natuurlijk wel huishoudhandschoenen aan bij het schoonmaken van wc ed, nauwelijks risico loopt, je zou voor de zekerheid kunnen bellen met de GGD.