reiskostenvergoeding thuiszorg?

  • Marianca

    Daar wil ik dus niet mee ruilen, wij krijgen 29 cent voor iedere km boven de tien en dat loopt best in de papiertjes.

  • alexx

    Ik schreef al dat ik 5 minuten bij de klanten ben, dus ik ga altijd lopend heen en daar krijg ik toch nog €12,- in de maand extra voor.

    En ze geven je echt geen klant die 10 km uit de buurt woont. Dat snap je toch wel! Dan krijgen ze toch niemand die daar wil werken!

    Mag ik even zeggen dat 29 cent ook bar weinig is. De benzine prijs stijgt steeds, wegenbelasting, APK keuring + eventuele reparaties, verzekering, slijtage van banden + auto enz.

    Daar bedank ik dus voor.

    Een auto van de zaak dat is pas lekker, De bijtelling valt in het niet bij het gemak. Elke 4 jaar een nieuwe auto, geen benzinekosten (benzinepas van de zaak) geen eventuele reparatiekosten zels cd speler en navigatie wordt vervangen indien kapot. Banden worden vervangen + winterbanden APK keuring wordt gadaan verzelkering wordt betaald . Auto in de kreukels of gestolen en je krijgt een nieuwe.

    Mijn man heeft een auto van de zaak vandaar dat ik dit weet.

  • Marianca

    Ik heb adressen die 7 en 9 km van mijn huis wonen en heb ook wel ingevallen bij cliënten die zelfs 20 km verder wonen en waarvoor ik in totaal 40 km voor onderweg ben. Kun je moeilijk over doen maar dat zegt meer over de dienstverlenende instelling van de hulpverlener dan over de instelling en/of leidinggevenden.