TZORG

  • marise

    Vraag aan allemaal: Wie heeft positieve of negatieve ervaringen met TZORG? Schijnt een redelijke nieuwe thuiszorg-aanbieder te zijn die nu ook Twente wil veroveren. Wie weet wat over hun arbeidsvoorwaarden, uurlonen etc. Ook het meenemen van clienten is daar een mogelijkheid. Wie weet meer??

  • mir

    Nooit van gehoord. Wel van buurtzorg: schijnt erg goed te zijn. Oud directeur van C met vriendin zijn die begonnen.

  • Iris

    Tzorg is een vrij nieuwe organisatie waarbij je je clienten mee kan nemen als zij dit zelf ook willen.

    Het uurloon van een Alpfa hulp is 10 euro bruto.

    Wel bouw je pensioen op en krijg je vakantiegeld in Juni en voor elk gewerkt uur bouw je vrije dagen op.

    Ook ben je verzekerd voor AOW WAO WIA etc. zoals bij de meeste mensen die in loondienst werken.

    Ze zijn al begonnen met werven in Twente.

  • marise

    Klopt! En de instelling waar ik voor werk, beveelt hun dus aan.. Kijken hoe het loopt.

  • Willi v.Genderen

    Wie heeft er ervaring bij werken bij T-zorg over uurlonen ,km vergoedingen hoe de planning verloopt en de vervanging voor de cliënten hoe dat geregeld is?

    gr.Willi

  • aaltjen

    Ik heb binnenkort een gesprek met ze, ik hoop dat al mijn clienten mee willen overstappen zoals ze me via de telefoon hebben beloofd krijg ik dan gelijk voor deze mensen een vast contract dus ook gelijk mocht ik ziek worden ziektegeld en dergelijke.

    De organisatie waar ik nu voor werk maakt er zo'n zooitje van met alles dat ik er gewoon niet meer voor wil werken. Nooit op tijd mijn salaris en als het al op tijd is dan klopt het weer niet en ze weigeren per 1 januari nu eens iets fatsoenlijks op papier te zetten.

  • marise

    TSN???

  • Sihirci

    marise Schreef:

    ——————————————————-

    > TSN???

    Die heeft icare ingelijfd en werd dardoor mijn bemiddelaar als alphahelpende en nu per 1 januari de werkgever. Bij mij klopte 1 maal een betaling niet en dat was vorig jaar februari toen ik een neiuwe cliënt erbij kreeg.Verder is alles voor mij altijd goed verlopen en ik ga ervan uit dat dit ook zo doorgaat.

  • marise

    Sihirci, dáár ben ik echt blij om! Ik hoor zo veel van die verhalen. Mijn allerbeste collega, gaat ook daar na toe omdat ze niet anders kan, maar we houden allebei ons hart vast. Dus.. het kan dus ook positief, gelukkig.Houden zo, meid.

  • Sihirci

    Ach Marise, waar gehakt wordt vallen spaanders en natuurlijk zal er wel het nodige mis zijn gegaan, zonder vuur is er tenslotte geen rook, maar tot heden is mijn ervaring niet verkeerd en ik hoop voor alle collega's dat de fouten tot een minimum beperkt zullen worden en allen net als ik ook zullen kunnen en moeten zeggen dat het over het algemeen wel goed gaat ;)