ramen zemen in de winter

• carolien

bij welke temperatuur mag je de ramen buiten nog zemen? een enkele keer heb ik het bij een invalklant wel gedaan maar het was echt superkoud! hoe pakken jullie dat aan?

• Hanneke1974

Toen ik nog huishoudelijke hulp was werkte ik in een zwaar christelijk dorp waar de ramen elke vrijdag gedaan werden zodat zondag's alles schoon was.

Ik heb zomer en winter ramen gezeemd. Bij extreme hitte en vrieskou. Wel altijd met de mededeling: als het glas springt is het voor uw eigen rekening.

Jas aan, heet water, handschoenen aan met daaroverheen huishoudhandschoenen en gaan met die banaan.

• charlotte

Als het echt vriest, zeem ik de ramen niet, dan blijft je spons aan het raam hangen! ik heb ook nog niet meegemaakt dat een client dat vraagt, als het echt hard vriest overdag.als het rond het vriespunt is, dan zeem ik gewoon, ook buiten.

• hh1

Ik zeem ook gewoon de ramen in de winter. Tenzij er een dik pak sneeuw ligt waardoor het gevaarlijk wordt of het onder 0 graden is.Dan veeg ik maar liever de stoep sneeuwvrij(:P)