Hallo,

Uit naam van de stichting ‘vrienden van het Parelhuis’ waar ik voorzitter van ben, heb ik een dringende oproep. Stichting vrienden van het Parelhuis zet zich in voor een kindertehuis in Suriname waar HIV geinfecteerde kinderen wonen. Er is in dit tehuis van alles nodig maar helaas kost dit allemaal heel veel geld. Nu heeft de oprichtster van het tehuis mij verteld dat ze in het verleden spullen zoals verbandmiddelen, trekzalf, pleisters enz enz kreeg van een thuiszorginstelling in Nederland. Deze instelling kreeg vaak van overleden personen de restanten van dit soort spullen terug.

Er is niet een speciale oproep voor een bepaald soort spullen, eigenlijk kunnen ze alles wel gebruiken. Heeft u mogelijkheden op uw werk om aan restanten te komen of afgedankte zorgmiddelen (die u mee mag nemen uiteraard!) zou u dan contact op kunnen nemen via het volgende emailadres; ronald1964_2@hotmail.com .

Op dit moment is de nieuwe website van de stichting in bewerking, u kunt nog wel een kijkje nemen op de oude (gedateerde) website om een indruk te krijgen waar stichting vrienden van het Parelhuis zich voor inzet.

Bij voorbaat hartelijk dank namens de kinderen en de verzorgsters.

met vriendelijke groet,

E. de Vries