vraag aan jullie

  • thuishulp

    Ik ben zo 2x ingevallen bij een cliënt. De volgende week is de laatste keer en dan komt zijn eigen hulp weer van vakantie terug.

    Mijn vraag is… hoort de was doen automatisch bij ons werk? Ik heb zorgmap ingekeken, maar kon hier niets over vinden. Er stond een vast programma neer geschreven door de andere hulp , en ook o.a. bed verschonen om de 2 weken.

    Nu begint deze clënt ineens over de was doen. Ik vroeg hem of hij dit zelf niet kon doen. Zijn antwoord was dat de andere hulp dit ook altijd doet.

    Vind dit beetje vreemd, ik vraag mij af of dit net als boodschappen doen bij een speciale indicatie hoort? Nu hoef ik er nog een keer naar toe, dus ik zal niet moeilijk doen erover.

    Wat is jullie mening/?

    gr.hulp

  • Marianca

    Hier staat het apart op de indicatie vermeld als de was door ons moet worden gedaan.

  • lambor

    Ik werk in de thuiszorg en val ook vaak in.

    Toch maar navraag doen bij de thuiszorg kantoor waar je werkt voor je naar die client gaat.Of zij het weten hoe dat zit.

  • tamar64

    Is er geen afsprakenformulier aanwezig ?

    Daarin staan afspraken die de klant met de thuiszorg heeft wat er wel/niet gedaan moet worden .