inwerken thuiszorg

  • sanne1979

    Hoi,

    Ik heb een baan! In de thuiszorg, vind het superleuk! Maar ook heel spannend. Ik heb net mijn diploma verzorgende IG en wordt binnenkort ingewerkt.

    Wie kan mij vertellen hoe ze je in de thuiszorg gaan inwerken..? Ben heel erg benieuwd namelijk :)

    groetjes Sanne

  • maxwell25

    Hallo sanne1979,

    Nou dat is verschillend denk ik als je bij ons zou komen dan loop je met iemand mee de hele ochtend.

    Soms krijg je een rooster en dan gaat er ander uitleggen wat er gedaan moet worden bij de clienten, en

    dat schrijf je dan meteen op dat rooster.Nou succes hoop dat je in een leuk team komt.

  • sanne1979

    Hoi Maxwell25,

    Ik loop een paar dagdelen mee. Moet ik dan meteen aan het werk? Of kijk ik vooral nog mee op die inwerkdagen?

    groetjes Sanne

  • maxwell25

    Hoi Sanne 1979,

    Nou als je in mijn team zou meelopen dan kijk je eerst mee en de volgende dag mag jij het doen en kijkt de ander naar jou.

    Ik ben geen IG hoor maar heb het wel eens gevraagd, want dat doen ze namelijk ook bij de Verz.C ers ook.

    Wij hebben ook net een nieuwe collega in ons team(Verz C) en die loopt ook een paar daagjes mee en gaat dan alleen.

    Echt maak je niet druk komt allemaal goed ik hoop als je mee gelopen hebt dat je nog eens op deze forum komt hoe het

    gegaan is;)

    groetjes maxwell25