ZABZORG

• DELETION_USER avatar

ZABZORG zijn de grootste oplichters van Nederland. Ruim een jaar(April 2014) geleden heeft een ZABZORG thuishulp medewerker mijn barbrukken beschadigd.Ik heb toen meerdere getracht telefonisch contact met hen te onderhouden, helaas tevergeefs! Mevrouw Chaboot die dit soort zaken behandeld zou nooit aanwezig zijn!!!!! Gaandeweg zijn er meerdere spullen in mijn woning beschadigd door andere ZABZORG thuishulp medewerkers ,waaronder mijn afschuifkap en mijn schoenenkast. Na tientallen pogingen om met hen tot een oplossing te komen werd steeds gezegd dat Mevrouw Chaboot er niet was of mij telefonisch niet te woord kon staan!!!!!! Pas in januari of februari 2015 komt er een zeer onprofessionele medewerker langs om de schade op te nemen. Zij schrijft de schade op en vraagt vervolgens naar de aankoopbewijzen. Nu, 13 juni 2015 krijg een brief van hen dat de schade een oude schade betreft en zij zei het dus niet gaan vergoeden. Het hypocriete van dit is dat zij nu pas gehoor geven (ik sinds de schade opname meerdere keren telefonisch contact proberen te krijgen met mevrouw Chaboot, maar helaas) nadat ik ze heb verteld dat ik rechsbijstand heb ingeschakeld…nu kijken wat de rechter hier van zegt. Ik hoop dat binnenkort ZABZORG haar deuren mag sluiten want het zijn een stel onbekwame “mensen” die daar werken. Als de schade oude schades zouden zijn , dan zou ik toch al bij het eerste telefoontje van april 2014 hebben gezegd dat mijn barkrukken , afzuigkap en barkrukken beschadigd zijn door ZABZORG en niet alleen de barkrukken, wat toen het geval was!!!!! De andere 2 schades zijn er later bij gekomen omdat ZABZORG niet voorzichtig met de inboedel omgaat van klanten

Post is bewerkt op jun 13, 2015, 10:27 p.m. door giloon

• DELETION_USER avatar

Jee giloon wat erg maak er maar werk van zou ik ook doen. Het lijkt Tzorg wel daar krijg je ook nooit iemand aan de lijn. En als je per ongeluk wel iemand aan de lijn krijgt dan zeggen ze standaard “ Ja we hebben U aantal x proberen te bellen maar kregen U niet pakken aan de telefoon” Jaja de bekende smoes

• DELETION_USER avatar

'Zorgen voor de zorg' (De Rijp) zegt, als ze de koffiekan gebroken hebben, gewoon: “Ja, het koffiezetapparaat staat ook niet op een goede plek.” Laat het daar nu al zo'n 10 jaar lang staan, terwijl we het zelf nooit stukgemaakt hebben. Sinds wanneer gaat de thuiszorg bepalen waar we onze spullen in huis neerzetten?

MIjn accountnaam betreft de organisatie waarvan ik op dit forum feiten plaats.