cjk

• marianne

Ik werk als hlv 'er bij een echtpaar ouder dan 65 jaar, ik ben daar in april 2003

gestart,

zij hebben nog steeds geen rekening ontvangen van het cjk. dus bijna 9 maanden hulp maar nog geen cent betaald.

waarom moeten wij eigelijk bezuinigen????? moet de regering niet eens bij zich zelf beginnen.

Maken jullie dit ook wel mee? of ben ik de enige??

groetjes.

• bronny

Hoi,

Is het CAK een overheidinstelling? Ik weet dat eigenlijk niet eens :-/

Bij ons is het CAK zo nu en dan wel onderwerp van gesprek, zowel als bij clienten als bij cursussen. Ik heb gehoord dat er met het bedrijf altijd problemen zijn met rekeningen, en dat het met veel smoezen werd goedgepraat, en nu jaren later is er niks verbeterd!

Het zal wel bij de bezuinigingen horen, ze proberen vast papier uit te sparen door 1 grote rekening op te maken eens per 2 jaar :-P

Zonder gekheid, het is waardeloos als je achter je eigen rekeningen aan moet. Toch raad ik ze aan om eens een telefoontje te doen naar het bedrijf.

• marije

net was het bij het programma kassa,vele mensen hebben pas de rekening gehad 0ver 2002 2002 en 2003 er was er 1 bij die had een rekening van € 4000,-,nou daar ben je lekker mee,alleen maar omdat er zoveel burocratie is!!

Marije

• John

Het is natuurlijk lomp dat die nota's zo lang ‘wegblijven’.

Maar……………men weet dat er betaald moet worden. Dus: gewoon het geld opzij zetten en niet aankomen.

EIGEN verantwoordelijkheid nemen heet dat

• bronny

Uiteraard, ben ik het mee eens, en toch blijft het vervelend dat de rekeningen niet op tijd kunnen komen. Dat moet in een normaal bedrijf te regelen zijn? Een client van mij heeft bijna 2 jaar op rekeningen moeten wachten, dat vind ik gewoon belachelijk. Je hebt ongewilt een schuld open staan die je liever niet te lang hebt en dat voelt vervelend. Dan valt dat stukje eigen verantwoordelijkheid dat mooi in hoofdletters staat m.i. weg.

• John

Dat het vervelend is, zal niemand ontkennen.