Hoi,
Werkt dat zo? Naar mijn weten krijgt de client geen geld van de thuiszorg en daarna een rekening van het CAK. Zover ik weet regelt het CAK alle betalingen en staat de thuiszorg hier buiten.
Groetjes, Bronny
bronny, ik moet wekelijks mijn thuiszorghulp betalen. Voorbeeld; heb ik de maand september aan haar betaald (noem dat maar voorschieten), krijg ik in de eerste week van oktober van De Thuiszorg dat voorschotbedrag op mijn rekening gestort en dan komt het Cak in december met een rekening voor eigen bijdrage van de afegelopen 3 maanden.
Ik weet wat ik maandelijks in handen heb en wat mijn (andere) vaste lasten zijn. Met passen en meten kom ik er wel, maar met dat voorschieten en dan de hoge rekening van het Cak kom ik toch een beetje in de problemen omdat het behoorlijke bedragen zijn.
Ikheb 10jr als alpha hulp gewerkt en wij werden door de client uitbetaald zo als U het beschrijft
Vroeger was het de thuiszorg die alle rekeningen en terug gaves regelde sinds een jaar of zes gaat alles via het cak.
Sinds die tijd gaat het ook mis grote achterstanden en als ze vervolgens weer bij zijn begint het gedoe weer opnieuw.
Daar ik ook bij mensen met een laag inkomen werkte had ik met hun afgesproken om mij een keer in de 4 wkn uit tebetalen in de week dat ze hun voorschot bedrag kregen.Want het is veel geld als je weinig hebt.om voor teschieten
Daarbij moet het cak onderhand na al die jaren toch het eens voor elkaar hebben .
Tja, en voor zorg moet je in dit land nu eenmaal betalen.
En het is triest dat dat voor een aantal mensen moeilijk op te brengen is.
Maar ze kunnen natuurlijk ook niet betalen; dan wordt gewoon een deel van het salaris van de vezorgenden / thuishulpen ingehouden
Want: zoals jullie blijkbaar vinden: Geld wat er niet is, kun je ook niet uitgeven.
Dus allemaal wachten tot de rekeningen zijn betaald en dan je salaris innen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?