vraag over thuiszorg

• jan

er zijn uitzaaiingen in de hersens .dus weet ze ook niet meer wat ze doet loopt nu heel moeilijk. en in het ziekenhuis kunnen ze er niets meer aan doen. ik moet nu elke morgen ze wegbrengen om 7.30 en om 18.00 weer ophalen. in de morgen heelveel werk .wassen verschonen tabletten in laten nemen aankleden ik moet om 600 uur op anders haal ik niet de rolstoel niet vergeten mee te nemen anders halen we het niet ze kan bijna niet meer lopen ik krijg nu zorg verlof die ik nu verdeel ik begin om 900 uur maar is nog haasten alles komt in eens . op de avond het zelfde. tabletten in nemen wat moeilijk gaat uitkleden in bed zien te krijgen. zelf slaap ik boven. maar moet opblijven letten dat ze niet naar boven komt. anders valt ze van de trap. dus slapen gaat moeilijk . ik mag maar heel licht slapen wat na een vermoeiende dag niet meevalt.

• Renata

Kom je niet in aanmerking voor nachtzorg? Die zouden dan 's morgens kunnen helpen met wassen.

• mariska

waarom vraag je geen ondersteunende begeleiding aan deze kunnen dan dingen doen waar jij geen tijd voor hebt.

mariska

• meredith

Beste Jan.

Ik begrijp dat je door de bomen het bos niet meer ziet! Wat je nog kan proberen is http://thuiszorg-adressen.startpagina.nl. Hierop kan je per provincie zoeken naar thuiszorgorganisaties, het lijkt mij dat daar iets voor je bij moet zitten.

Sterkte met alles.

• henk

ik heb deze week hulp gevraagd. om mijn vrouw in het weekende thuis te helpen. om dat ze vroeg waker is .en als ze dan gewassen word slaapt ze weer een paar uur . ik zou het vanmorgen om 10.00 krijgen. ik heb gewacht ondertussen heeft ze in bed gedaan nu is het 11.40 ik was ze zelf maar en ga hulp bij een schoonzus vragen om dat er niemand komt

• jan van geffen

Dit vind ik een beetje een vreemd verhal als ik eerlijk mag zijn. Je schrijft dat je hulp hebt gevraagd, hulp vragen is iets anders dan het ook daadwerkelijk toegezegd krijgen. Ik kan er natuurlijk niet over oordelen of dat in jouw geval wel of niet gebeurd is, gemakshalve ga ik er even vanuit dat dat wel zo is. Waar gewerkt wordt maakt men ook fouten, ik plan zelf bij ons in de wijk de lijsten voor het weekend en hoe vervelend het ook is maar er zijn wel eens communicatiefouten waardoor je iemand niet of verkeerd inpland. Als die patient ons dan beld dan proberen wij die fout meteen te herstellen en zo snel als mogelikj alsnog iemand langs te laten gaan. ( nu zijn wij wel allemaal in het bezit van een gsm dus dat is dan wel gemakkelijker ).

Als jij nu gewoon de thuiszorg gebeld had dat er niemand is geweest en gevraagd had of er nog iemand kon komen dan had je helemaal niemand anders hoeven te vragen om je vrouw te wassen.henk schreef:

>

> ik heb deze week hulp gevraagd. om mijn vrouw in het weekende

> thuis te helpen. om dat ze vroeg waker is .en als ze dan

> gewassen word slaapt ze weer een paar uur . ik zou het

> vanmorgen om 10.00 krijgen. ik heb gewacht ondertussen heeft

> ze in bed gedaan nu is het 11.40 ik was ze zelf maar en ga

> hulp bij een schoonzus vragen om dat er niemand komt

• henk

vandaag op zondag zijn ze geweest die op zaterdag moest komen had de fax niet aangehad en wist het niet kan altijd wel gebeuren maar het is nu regereld

• jan

goed henk dat je het zegt ik wilde het vanmiddag doen